میزان درآمدزایی خیره کننده بازی Pokemon GO

0
253
میزان درآمدزایی خیره کننده بازی Pokemon GO

به تازگی خبری جالب توجه در مورد بازی Pokemon GO منتشر شده که نشان می دهد این بازی از زمان رونمایی تاکنون درآمدزایی بی نظیری داشته است.

بازی هیجان انگیز Pokemon GO

اگر یادتان باشد هیجانی که اوایل بازی Pokemon GO وجود داشت استثنایی بود و خیلی زود هم این آتش خاموش شد. در سال 2016 ما نوجوانان را می دیدیم که فضاهای زیادی را طی می کردند تا پوکمون ها را بدست بیاورند. حالا که اون روزها طی شده اند ، به نظر می رسد که کمپانی Niantec درآمدزایی فوق العاده ای از این بازی داشته است.

میزان درآمدزایی بازی Pokemon GO

به نظر می رسد که بازی Pokemon GO از زمان رونمایی تا همین امروز حدود 2.45 میلیارد دلار درآمدزایی داشته است که بیشتر این درآمدزایی از سال های اولیه بازی بدست آمده است. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این بازی شاخه های دیگری هم دارد که کاربران می توانند از آنها نیز بهره ببرند.

از سال 2014 تاکنون حدود 640 میلیون کاربر این بازی را روی گوشی های خود نصب کرده اند که برای یک بازی عددی خیره کننده محسوب می شود. بیشتری طرفداران بازی Pokemon GO در آمریکا قرار دارد که تا به حال 875 میلیون در این بازی خرج کرده اند و حدود 725 میلیون دلار هم از کاربران در سرتاسر جهان در این بازی خرج کرده اند.

نظر شما در مورد رکوردشکنی بازی Pokemon Go چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها