مینی اسپیکر Nova با قیمتی مناسب و رنگ های خیره کننده عرضه می شود

0
689
مینی اسپیکر Nova با قیمتی مناسب و رنگ های خیره کننده عرضه می شود

مینی اسپیکر Nova  هواوی در کنار گوشی های هوشمند سری نوا رونمایی شد. این اسپیکر جذاب را باید اولین محصول کمپانی هواوی تحت نام نوا دانست، بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 19 دلار به فروش می رسد و بدون شک مورد استقبال کاربران خواهد بود.

اسپیکر Nova Mini Bluetooth مدل CM510 دارای ظراحی استوانه ای است،این اسپیکر به سادگی روی سطح های مختلفی قرار می گیرد و از آن می توان در محیط های کوچک بهره برد. این اسپیکر تنها یک دکمه دارد و چراغ ال ای دی سه رنگه این محصول نیز در کنار آن وجود دارد. این اسپیکر در بخش پشتی دارای پورت میکرو یو اس بی برای شارژ شدن و همچنین حفره ای برای اتصال بند به آن است که در هنگام راه رفتن می تواند مفید باشد.

اسپیکر بلوتوث هواوی مقاوم در برابر آب است

اسپیکر بلوتوث هواوی مقاوم در برابر آب است

 

اسپیکر بلوتوث هواوی دارای استاندارد IP54 است و مقاومت خوبی در برابر آب دارد، شما می توانید از این اسپیکر در کنار استخر و یا حمام استفاده کنید. این محصول جذاب در رنگ های مشکی براق، سبز، بنقش و مرجانی وارد بازار فروش می شوند.اسپیکر هواوی 3 واتی است و باس آن نیز بهبود پیدا کرده است. این محصول به بلوتوث 4.2 متصل می شود و برای بهبود صدای فراگیر محیط می توان دو اسپیکر را به یکدیگر متصل کرد.

این اسپیکر دارای باتری 660 میلی آمپری است و بر اساس ادعای کمپانی هواوی این اسپیکر قابلیت 4 ساعت پخش موسیقی و همچنین 3 ساعت مکالکمه از طریق میکروفن را برای کاربران فراهم می کند. اسپیکر هواوی دارای قابلیت های مناسبی برای حفظ باتری است و زمانی که پس از 5 دقیقه به دستگاهی متصل نشود و همچنین 45 دقیقه زمانی که به بلوتوث متصل است وآهنگی پخش نشود خاموش خواهد شد تا از مصرف باتری بیهوده جلوگیری کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها