نتفلیکس به والدین اجازه کنترل فرزندان را میدهد

0
1177

کالاسودا – شرکت نتفلیکس یک هدیه برای والدین دارد: توانایی والدین در کنترل دسترسی کودکان به محتواهای این شبکه توسط پین های محافظت شده شخصی.

پدر و مادرها در زندگی تکنولوژیک امروز نیاز به کنترل محتوا وبسایتهای خاص و کانالهای آنلاین تلویزیونی دارند. نتفلیکس یکی از این شبکه هاست که طیف گسترده ای از فیلم و سریالهای مختلف را برای انواع سنین پخش میکند. این شبکه دارای هزینه اشتراک سالانه و ماهانه است و کاربر میتواند با پرداختش از کانالها استفاده کند.

در حال حاضر، نتفلیکس به کاربران اجازه میدهد که پین ها را برای تمام محتواها و رتبه بندی بالای ۱۶ سال کنترل کنند. برای مثال اگر نگران تماشای فیلمهایی با درجه سنی خاص از سوی کودکانتان هستید میتوانید از ویژگی جدید نتفلیکس برای این کار استفاده کنید و با توجه به رتبه بندی فیلم که در رده R قرار میگیرد برای آن PIN وارد کنید. شما میتوانید این پین را برای تنها یک سریال یا فیلم خاص وارد کنید.

مایک هستینگز، مدیر محتوای نتفلیکس در مورد این کار میگوید: ما میدانیم که در هر خانواده ای نوعی خاص از فرهنگ در جریان است و هر کدام دیدگاه مختلفی به تماشای محتواها در سنین مختلف دارند. به همین دلیل این گزینه را در اختیار والدین قرار دادیم. این ویژگی طی چند ماهه آینده در دسترس اکثر کاربران خواهد بود و از طریق تنظیمات کنترل پنل فعال میشود.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید