نحوه استفاده از اپلیکیشن Health آیفون / ویدئو

0
3550

آپدیت برنامه Health آیفون ، که با سیستم‌عامل iOS 13 ارائه شده است؛ به شما این امکان را می‌دهد وضعیت سلامتی خود را تحت نظر داشته باشید؛ در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی، به اطرافیان خبر دهید و تناسب‌اندام خود را پیگیری کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Theverge، در میان همه‌ی مشکلات و دغدغه‌های زندگی، بهتر است بیشتر مراقب سلامتی خودتان باشید.

با راه‌اندازی برنامه Health برای اولین بار بعد از خوشامدگویی، جزئیاتی از ویژگی‌های جدید به کاربر ارائه می‌شود. سپس از کاربر درخواست می‌شود که اطلاعات اولیه مانند نام، تاریخ تولید، جنسیت، وزن و قد خود را وارد کند.

صفحه Summary در برنامه Health آیفون

در ادامه وارد صفحه Summary خواهید شد. در صفحه Summary که بسیار ساده است؛ اطلاعات ورزشی و سلامتی خود را مشاهده خواهید کرد.

در پایین صفحه، روی نماد “Browse” ضربه بزنید؛ تا دسته‌بندی‌های مختلف را مشاهده کنید و از برنامه بخواهید آن‌ها را ردیابی کند. به‌عنوان مثال، گزینه “Heart” را انتخاب کنید؛ در این صورت برنامه می‌تواند ضربان قلب و اکسیژن اشباع را کنترل کند. گزینه “Activity” را انتخاب کنید تا میزان حرکت، مسافت دوچرخه سواری، مدت زمان ورزش و … را ردیابی کنید.

روی یک فعالیت خاص – به‌عنوان مثال، مسافت دوچرخه سواری – ضربه بزنید. به صفحه جدیدی منتقل می‌شوید که تاریخچه فعالیت شما را نشان می‌دهد (مانند مسافتی که دوچرخه سواری کرده‌اید) و لیستی از برنامه‌های مفید شخص ثالث را به شما معرفی خواهد کرد. علاوه بر این می‌توانید در صفحه ابتدایی به سمت پایین اسکرول کرده و از گزینه Options استفاده کنید و با علامت زدن ستاره کنار Add to Favorites، این فعالیت را به موارد دلخواه خود اضافه نمایید.

اگر دوست دارید همه دسته‌ها و فعالیت‌ها را در یک لیست بلند مشاهده کنید؛ از این روش استفاده کنید.

در صفحه Summary، در کنار عنوان ” Favorites”، روی لینک ” Edit” ضربه بزنید و سپس تب ” All” را انتخاب کنید. در این قسمت لیستی از فعالیت‌ها را مشاهده می‌کنید و می‌توانید فعالیت موردنظر را انتخاب کنید. (البته در این بخش شما قادر به مشاهده هیچ یک از داده‌ها نیستید؛ برای این کار باید به آیکون ” Browse” مراجعه کنید.)

در حین استفاده از این برنامه یک گزینه Highlights به صفحه Summary اضافه می‌شود که به گفته اپل، اطلاعات را از “برنامه‌ها و دستگاه‌هایی که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنید” نشان می‌دهد. همچنین ممکن است در بالای صفحه Summary اعلان‌هایی دریافت کنید.

اطلاعات پزشکی در برنامه Health آیفون

تنظیم اطلاعات پزشکی یکی از اولین قابلیت‌هایی است که بهتر است آن را تکمیل کنید. وقتی برای اولین بار وارد برنامه Health می‌شوید؛ به شما پیشنهاد داده می‌شود که اطلاعات پزشکی‌تان را تکمیل کنید. روی “شروع کار/ Get Started” ضربه بزنید و هرگونه شرایط پزشکی، آلرژی، داروهای مصرفی و گروه خونی خود را وارد کنید.

علاوه بر این می‌توانید یک تماس اضطراری به لیست تماس خود اضافه کنید. در این صورت وقتی شما یا هر شخص دیگر در مواقع اضطراری بر روی لینک Emergency در صفحه رمز ضربه بزنید؛ نه تنها با این کار تماس اضطرای برقرار می‌شود؛ بلکه اطلاعات پزشکی نیز در دسترس خواهد بود.

پس از استفاده از برنامه Health، با ضربه زدن روی نماد نمایه در بالای صفحه سمت راست، خلاصه اطلاعات پزشکی‌تان در دسترس است که می‌توانید آن را ویرایش کرده، تکمیل کنید یا فقط اطلاعات پزشکی خود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید لینکی به سوابق پزشکی خود تنظیم کنید و آن را به هر دستگاه دیگری که دارای برنامه سلامت است؛ مانند اپل واچ متصل کنید. همچنین می‌توانید تمام داده‌های سلامتی خود را از طریق فایلهای.XML صادر کنید.

اپل تمام ویژگی‌های جدید برنامه Health را در یک فیلم مقدماتی نشان داده است که پیشنهاد می دهیم آن را تماشا کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها