نحوه استفاده از گیف های سینماگراف به عنوان پس زمینه گوشی های اندروید

0
468

LoopWall (Cinemagraphs & GIF)کالاسودا-امروز فرمت GIFبسیار مورد توجه کاربران گوشی های همراه است .این فرمت تصاویر را به صورت متحرک طراحی می کند.البته نوع دیگری از این تصاویر متحرک وجود دارد که کل تصویر آن ها متحرک نیست بلکه بیشتر قسمت های تصویر ثابت و تنها قسمت قابل تمرکز آن به صورت متحرک است. این تصاویر را سینما گراف می گویند
حال تصور کنید که شما تصویر دلخواه خود را انتخاب کرده اید و علاق دارید که تصویر روی صفحه نمایش گوشی شما باشد .اما چگونه می توانید این تصاویر را به عنوان تصویر زمینه انتخاب کرد؟؟
برای انجام این کار به نرم افزار LoopWall این توانایی را به شما می دهد که سینما گراف های مطابق میل خود را پیدا کرده وآن را  تبدیل به صفحه زمینه گوشی هوشمند سازید. حال به بررسی این نرم افزار و نحوه کار با آن می پردازیم:
LoopWall (Cinemagraphs & GIF)ابتدا نرم افزار (LoopWall (Cinemagraphs & GIF را از گوگل پلی دریافت کرده و آن را نصب می کنید..نصب این نرم افزار مانند بیشتر نرم افزار های اندروید بسیار آسان است و تنها گزینه installرا انتخل می کنید تا نرم افزار نصب شود.
همچنین در صورت نیاز اجازه های دسترسی برنامه به قسمت های مخلتف اندروید را نیز صادر نمایید.
پس از نصب برنامه وارد این نرم افزار شوید. در داخل نرم افزار سینماگراف ها طبقه بندی شده اند اما برای دسترسی به تمام سینما گراف ها باید 0.99دلار پرداخت درون نرم افزار داشته باشید. دسته بندی سینما گراف ها بر اساس سلیقه های مختلف است و به راحتی برای مدت طولانی شما را سرگرم می کند.
حال بعد از پیدا کردن سینماگراف مورد نطر گزینه Previewرا انتخاب کرده تا بتوان اندازه تصویر و به طور کلی پیش نمایش آن را مشاهده کرد.این قسمت شما قابلیت تغییرات کمی روی سینما گراف را خواهید داشت.
در انتها گزینه تیک درگوشه ی سمت راست  را انتخاب کرده و روی دکمه Set As Wallpaperضربه بزنید.این می شود اتمام ماجرا!!از این پس می توانید به راحتی سینماگراف مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش خود ببینید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها