نحوه روشن یا خاموش کردن روشنایی خودکار در IOS11

0
397
نحوه روشن یا خاموش کردن روشنایی خودکار در IOS11

نحوه روشن یا خاموش کردن روشنایی خودکار در IOS11کالاسودا- روشن یا خاموش کردن کلید روشنایی خودکار (auto-brightness) در به روز رسانی جدید گوشی های هوشمند آیفون با کمی تغییر مواجه شده است. از این رو اگر مطابق همیشه به تنظیمات و قسمت صفحه نمایش بروید، دربخش پایین میزان روشنایی دکمه روشنایی خودکار را مشاهده نمی کنید. البته این دکمه در این به روز رسانی در قسمت دیگری قرار گرفته است که علت آن به طور دقیق مشخص نیست .
در به روز رسانی نسخه11  سیستم عامل گوشی های هوشمند آیفون علاوه بر افزودن قابلیت های جدید برخی از امکانات موجود از نسخه های پیشین نیز با جا به جایی هایی رو به رو شده است که جذابیت و گاهی سردرگمی هایی را برای کاربران به همراه دارد . البته در یک به روز رسانی کلی در سیستم عامل ها این اتفاقات اجتناب ناپذیر است . به عنوان مثال در این به روز رسانی دکمه Night Shiftموجود در پنل کنترل سنتر قابل مشاهده نیست اما به راحتی می توان با لمس سه بعدی قسمت تنظیم نور به این قابلیت پرطرفدار سیستم عامل ios  دسترسی پیدا کرد . حال می خواهیم به بررسی تغییر مکان دکمه روشنایی خودکار در این سیستم عامل بپردازیم:
برای بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند مدت زمان عمر باتری آن ها یک اولویت محسوب می شود و به همین دلیل برند های مختلف تولید گوشی های هوشمند علاوه بر تقویت باتری گوشی های جدید خود به صورت نرم افزاری نیز سعی در بهبود عمر باتری آن ها دارند . کمپانی اپل نیز از قابلیت نرم افزاری  auto-brightness برای بهبود عمر باتری کاربران استفاده کرده است .
در به روز رسانی جدید سیستم عامل ios برای پیدا کردن دکمه خاموش یا روشن کردن این قابلیت باید به بخش تنظیمات رفته و گزینه General را انتخاب کنید، سپس به بخش Accessibility رفته و در این بخش گزینه Display accommoditaions وجود دارد که با انتخاب آن وارد بخشی از تنظیمات مربوط به صفحه نمایش می شوید که کمتر مورد بررسی قرار می گیرد حال در این قسمت می توان گزینه تنظیم خودکار روشنایی را مشاهده کرد و آن را بر حسب میل خود روشن یا خاموش کرد . البته شاید علت این جا به جایی ،این موضوع باشد که این گزینه کمتر در دسترس کاربران بوده و به صورت پیش فرض این گزینه روشن بماند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها