با بهترین نرم افزار های رینگتون گوشی های اندروید آشنا شوید

0
306
با بهترین نرم افزار های رینگتون گوشی های اندروید آشنا شوید

نرم افزار های رینگتون متفاوتی برای گوشی های هوشمند اندرویدی وجود دارد و می توان از طریق استور رسمی گوگل  به آن ها دسترسی پیدا کرد، با این وجود قصد داریم به معرفی بهترین ابزارها در این زمینه بپردازیم.

معرفی نرم افزار MP3 Cutter and Ringtone Maker

این نرم افزار از دید بسیاری از کاربران به عنوان یک ابزار حرفه ای برای ایجاد رینگتون به شمار می رود، این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بخشی از آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به عنوان زنگ گوشی موبایل استفاده کنید. این نرم افزار از فرمت های MP3، WAV، FLAC، AAC پشتیبانی می کند. این نرم افزار قابلیت ریکورد کردن و ضبط موسیقی را دارد و می توانید به عنوان زنگ گوشی از آن ها استفاده کنید.

معرفی نرم افزار MP3 Cutter and Ringtone Maker

معرفی نرم افزار Pi Music Player

Pi Music Player به عنوان یک نرم افزار پخش کننده موسیقی بسیار ساده در میان کاربران شهرت دارد. با این وجود این نرم افزار نیز قابلیت ایجاد زنگ موبایل را دارد و می توانید از آن برای ایجاد رینگتون گوشی موبایل استفاده کنید. این نرم افزار نیز یک ابزار مناسب و کاربران برای گوشی های اندرویدی به شمار می رود.

معرفی نرم افزار Pi Music Player

معرفی نرم افزار Ringtone Maker برای گوشی های اندرویدی

نرم افزار Ringtone Maker یکی دیگر از نرم افزار ها برای سفارشی سازی زنگ گوشی موبایل است. این نرم افزار شرایطی مانند Ringdroid را برای کاربران فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید یک فایل صوتی را بارگذاری کرده و بخش مورد علاقه خود را برش دهید. این نرم افزار قابلیت ضبط صدا را نیز برای شما فراهم می کند. نرم افزار یاد شده از فرمت های مختلفی پشتیبانی می کند و به طور کلی یک نرم افزار محبوب در این زمینه به شمار می رود. Ringtone Maker به صورت رایگان در اختیار شما از طریق گوگل پلی قرار می گیرد.

معرفی نرم افزار Ringtone Maker برای گوشی های اندرویدی

معرفی نرم افزار Zedge

Zedge یکی از مشهور ترین ابزار ها برای زنگ گوشی موبایل و اعلان ها به شمار می رود. این نرم افزار مجموعه ای بزرگ از رینگتون ها را در اختیار شما قرار می می دهد و شما می توانید به جستجوی زنگ های مورد علاقه خود بپردازید. بخش زنگ اعلان ها نیز مجموعه ی بسیاری بزرگی در اختیار شما قرار می دهد و موسیقی های کوتاه تری دارد. این نرم افزار همچنین دارد والپیپرهای متنوعی است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

معرفی نرم افزار Zedge

همانطور که مشاهده کردید نرم افزار های یاد شده به عنوان بهترین ها به صورت رایگان در گوگل پلی وجود دارد اما در نظر داشته باشید برای حذف تبلیغات و دسترسی های بیشتر نیاز به پرداخت درون نرم افزاری دارید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها