سرویس وای فای رایگان ایرلاین ها؛ در آسمان ها نیز آنلاین بمانید!

0
170
سرویس وای فای رایگان ایرلاین ها؛ در آسمان ها نیز آنلاین بمانید!

دو ایرلاین بزرگ آمریکا اینترنت رایگان در اختیار مسافران قرار می دهند. زمانی بود که ارائه یک غذا یا نوشیدنی گرم در هواپیما می تواند نظر مساعد بسیاری از مسافران را جذب کند. اما این روزها یکی از ویژگی های اصلی مورد نظر مسافران، دارا بودن وای فای در خطوط هواپیمایی است. اکنون دو ایرلاین دیگر آمریکا نیز وای فای پر سرعت رایگان را به مجموعه امکانات خود در سفرهای مختلف اضافه کردند.

تست وای فای پر سرعت رایگان

خطوط هواپیمایی دلتا سرویس وای فای پر سرعت رایگان را در 55 پرواز داخلی خود به مدت 2 هفته اضافه کردند. این ویژگی آزمایشی برای این است که الگوی مصرف کاربران را سنجیده و از میزان رضایت آنها اطلاع حاصل کنند.

این هواپیمایی اضافه کردن وای فای به خطوط هواپیمایی را به دلیل افزایش استفاده از اینترنت رایگان به خط خود اضافه کردند و انتظار می رود که این کار تاثیرات بهینه روی رضایت مسافران داشته باشد. به این ترتیب آنها حتی در آسمان نیز می توانند آنلاین بمانند.

تست وای فای پر سرعت رایگان

بلیط گران تر

چندی پیش یک روزنامه نیز گزارش داده بود که هواپیمایی American نیز به مسافران خود اینترنت رایگان ارائه خواهد کرد. اما این شرکت که مقر آن در تگزاس وجود دارد، فعلا این کار را عملی نکرده و به نظر می رسد که دلتا گوی سبقت را از این شرکت ربوده است.

اکنون ایرلاین هایی که این ویژگی را به مجموعه خدمات خود اضافه می کنند، می توانند روی رایگان بودن وای فای خود تبلیغ کرده و رقبا را کنار بگذارند. ارائه وای فای رایگان می تواند مبلغ بلیط را اندکی گران تر از رقبای آنها کرده و در واقع این خود می تواند برای این شرکت ها درآمد زایی داشته باشد.

بلیط گران تر

مزیت های استفاده از وای فای رایگان  برای خطوط هواپیمایی

این شرکت ها می توانند مسافران خود را در طول پرواز سرگرم کنند و حتی کودکان نیز به بازی های آنلاین پرداخته و کمتر تا رسیدن به مقصد بهانه بگیرند. این موضوع احتمالا روی کاهش ابعاد صندلی های مسافرتی نیز تاثیر گذار باشد. چرا که بسیاری از آنها رو به نصب صفحه نمایش های بزرگ روبرو دید مسافران برای سرگرم کردن انها کرده بودند. اکنون هر فردی که بخواهد می تواند از طریق گوشی خود سرگرم شود.

مزیت های استفاده از وای فای رایگان  برای خطوط هواپیمایی

درآمد بیشتر ایرلاین

کوچک کردن صندلی ها به این معنا است که افراد بیشتری می توانند در پرواز باشند که برای هر دو شرکت به درآمد بیشتری می انجامد. و این به مدیران شرکت ها کمک می کند تا هیئت مدیره و سهامداران خود را از هزینه های گران قیمت مورد نیاز برای چنین پروژه ای برهانند. طولانی نخواهد کشید که دیگر خطوط هوایی نیز رایگان Wi-Fi را اضافه کنند. اما در حال حاضر، به نظر می رسد که توپ در زمین ایرلاین دلتا است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها