نرم افزار واتس آپ قابلیت مکالمه تصویری چهار نفره را برای کاربران ایجاد می کند

0
357

کالاسودا- نرم افزار واتس آپ به نظر بعد از مدت ها شایعه پیرامون امکانات جدید این نرم افزار به نظر می رسد که قابلیت مکالمه تصویری گروهی و افزودن استیکر مجهز به این نرم افزار اضافه خواهد شد.

فیسبوک در سال ۲۰۱۴ شرکت واتس آپ را خرید و در این مدت پیشرفت های بسیار زیادی در زمینه های مختلف از  جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان به دست آورده است. البته نرم افزار واتس آپ  ضعف هایی در مقایسه با نرم افزار های پیام رسان دیگر دارد اما فیسبوک قصد دارد به زودی تمام این ایرادات را برطرف کند. این خبر از جایی موثق است که شرکت فیس بوک در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان F۸ که در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا برگزار شد، علاوه بر معرفی ویژگی‌های جدید در این شبکه اجتماعی، درباره قابلیت‌هایی که قرار است به شرکت‌های زیرمجموعه خود یعنی اینستاگرام و واتس اپ اضافه شود، نیز سخن گفت.

مکالمه تصویری در واتس آپ به صورت دو نفره و در چت خصوصی امکان پذیر است اما در آینده ایی نزدیک مکالمه تصویری به صورت گروهی نیز به این نرم افزار اضافه خواهد شد به نظر می رسد کاربران بسیاری منتظر ارائه و انتشار این قابلیت به صورت گروهی بودند و حالا این خبر می‌تواند خبر خوشایندی برای آن‌ها باشد. بر اساس نمایش و اجرای آزمایشی واتس اپ، امکان مکالمه و استفاده هم زمان چهار کاربر در قابلیت مکالمه تصویری گروهی وجود دارد.

از طرفی دیگر یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در پیام رسان واتس آپ نبود استیکر است،این ضعف واتس آپ را در مقابل پیام رسان های دیگر همچون وی چت، لاین، تلگرام کمی بی روح و رسمی نشان می دهد در نتیجه  واتس اپ می‌خواهد استیکرهای جالب و جذابی را به پلت‌فرم پیام‌رسان خود بیفزاید تا بتواند در این بخش نیز طرفداران خود را راضی نگه دارد. البته هنوز زمان مشخصی در این مورد اعلام نشده است و باید منتظر به روز رسانی های بعدی واتس آپ باشیم.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها