به روز رسانی ویندوز ۱۰ باگ دارد

0
296

کالاسودا_به روزرسانی ویندوز ۱۰ باگ دارد . این موضوعی است که از سوی  بسیاری از نهادها گزارش شده و پیش بینی می شود که به یک مشکل بزرگ برای بسیاری از سازمان ها و شرکت ها تبدیل شود.

باگ امنیتی به روز رسانی  ویندوز ۱۰ می تواند به یک مشکل بزرگ برای بسیاری از کاربران تبدیل شود . اما به روز رسانی جدید ویندوز که در ماه اوریل ارائه شده بسیاری از اپلیکیشن‌ها ازجمله گوگل کروم و دستیار صوتی کورتانا را دچار مشکلاتی کرده است. به نظر می رسد این باگ امنیتی در پاین کامپیوتر کاربر را قفل می کند.

باگ امنیتی به روز رسانی  ویندوز ۱۰ را می توان از این جنبه ناراحت کننده دانست که فعالیت های کاربران را به طور کامل محدود کرده است. آن هم کاربرانی که با به روزرسانی جدید تلاش کرده اند  سیستم خود را به روز رسانی کنند.

تا کنون صدها کاربر با ارائه گزارش روی سایت reddit مشکل هنگ کردن کروم را گزارش دادند که به‌صورت تصادفی منجر به قفل شدن کامپیوتر  نیز می‌شود.یکی از کاربران نوشت: حتی Crt+Alt+Del هم ازکارافتاده و تقریباً با فریز کامل سیستم مواجه شدم.

یکی دیگر از کاربران نوشت: تنها راه‌حل فشار دادن کلید Power است تا رایانه به حالت خواب‌رفته و یا کلاً «شات دان» شود.پیشنهاد بعدی فشار دادن هم‌زمان کلیدهای Windows key + Ctrl + Shift + B است تا بتوان برخی اوقات سیستم را از حالت فریز درآورد.

جالب است بدانید در شرایطی  که به‌روزرسانی‌ جدیدی  در دسترس قرار بگیرد، ویندوز ۱۰ موبایل به‌صورت خودکار اقدام به دانلود و نصب آن می‌کند. به‌روزرسانی آوریل ۲۰۱۸ شامل ویژگی‌های جدید و بهبود‌های بیشتری برای گوشی‌های ویندوز ۱۰ خواهد بود.

برای بررسی دستی به‌روزرسانی، ابتدا به لیست اپلیکیشن‌ها رفته و سپس ستینگ را انتخاب کنید و به قسمت «Update & Security» رجوع کنید. حال با انتخاب گزینه‌ی «Phone Update» و سپس «Check for updates» می‌توانید درباره‌ی انتشار به‌روزرسانی جدید مطلع شوید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید