نرم افزار Send Anywhere File Transfer؛ آسان ترین روش انتقال فایل

0
985

کالاسودا- نرم افزار Send Any where File Transfer یک اپلیکیشن بسیار حرفه ای با رابط کاربری ساده است. این نرم افزار موبایلی برای سیستم عامل اندروید توسعه پیدا کرده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. نرم افزار Send Anywhere File Transfer تا کنون بیش از ۱۰ میلیون بار از استور رسمی گوگل دریافت شده است و توانسته نمره بسیار عالی ۴.۷ از ۵ را دریافت کند.

به طور کلی انتقال فایل از گوشی هوشمند یک رویه زمانگیر و دارای مشکلات بسیار زیاد است. نرم افزار Send Anywhere File Transfer  این مشکل را به بهترین شکل برطرف می کند و کاربران می توانند با استفاده از شبکه وای فای به اشتراک اطلاعات خود بپردازند. این نرم افزار در ارسال فایل های بسیار سنگین تخصص بالایی داشته و برای ارسال مطالب تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد.

لینک دانلود نرم افزار Send Anywhere File Transfer از استور رسمی گوگل

با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند به وسیله WiFi هر گونه فایلی را (حتی بازی و برنامه های نصب شده) با سرعتی چندین برابر سرعت بلوتوث ارسال یا دریافت کنند.

برای امنیت بیشتر هنگام ارسال فایل های شخصی و مهم می توانید از یک کد شش رقمی استفاده کنید ( این کد ۱۰دقیقه اعتبار دارد و اگر این مدت کوتاه است می توانید آن را به ۲۴ ساعت ارتقا دهید) که دستگاه گیرنده باید آن را وارد کرده تا بتواند اطلاعات را دریافت کند.

با معرفی این نرم افزار بسیاری از کاربران یاد اپلیکیشن زاپیا یا شیر ایت می افتند اما همانطور که بیان شد این نرم افزار در ارسال فایل های حجیم بسیار مناسب تر است. با توجه به این موضوع که انتقال فایل ها برای کاربران و علاقه مندان گوشی های هوشمند ضروری است، پیشنهاد می کنیم نرم افزار Send Anywhere File Transfer را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های نرم افزار Send Anywhere File Transfer به شرح زیر است:

  • بدون نیاز به ثبت نام و خرید اکانت می توانید از این نرم افزار استفاده کنید
  • ارسال هر نوع فایل با هر اندازه ای و بدون هیج محدودیتی در دفعات ارسال فایل ها
  • ارسال فایل به صورت مستقیم و بدون وابستگی به سرور خاصی
  • می توانید تصاویر و اسناد خود را بدون نمایش اطلاعات شخصیتان ارسال کنید.

این نرم افزار به دلیل شهرت اپلیکیشن های رقیب کمتر مورد بررسی توسط کاربران عمومی قرار می گیرد اما به دلیل امنیت و سرعت بسیار بالا این نرم افزار هیچ گاه سیاست خود را در مقابل تبلیغات از دست نداده است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها