نسخه امن‌تر و سریع‌تر اسنپ‌چت در راه است

0
400

کالاسودا – هنگامی از یک برنامه پیام‌رسان محبوب و نوآور مانند اسنپ‌چت استفاده می‌کنید، پیچیده‌ترین روش برای سردرگمی کاربران، تغییر رابط کاربری و بی‌اهمیت جلوه دادن آنچه است که برای مخاطب مهم بوده است.

این همان کاری است که Snapchat در قبال برنامه محبوب خود انجام داد. این تغییرات در اپلیکیشن Snapchat آن‌قدر برای کاربران ناراحت‌کننده بود که چند کاربر این اپلیکیشن برای بازگشت این اپلیکیشن به حالت اول درخواست آنلاین ارسال کرده بودند.

به لطف کار سخت تیمی به رهبری جین مانچون وونگ، دانشجوی علوم کامپیوتر، اعلام شد که نسخه جدیدی از این اپلیکیشن برای اندروید به نام «اسنپ‌چت آلفا» در راه است که سرعت بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد.

این برنامه از اپلیکیشن Snapchat سریع‌تر و روان‌تر بوده و چندین  تغییر  طراحی جدید به آن اضافه‌شده است. فهرست دوستان دارای یک نوار ناوبری مشکی‌رنگ است و آیکون‌های آن صیقلی‌تر از آیکون‌های اسنپ‌چت اصلی هستند. منوی استوری (Story) جدید تقریبا مشابه با منوی استوری اینستاگرام  است. همچنین چندین تغییر هم در این اپلیکیشن وجود دارد که هنگام راه‌اندازی این اپلیکیشن احتمال دارد تغییر کند و تعدادی از آن‌ها با ویژگی‌های دیگری جایگزین شود.

شرکت XDA توسعه‌دهنده آن یک ویدئو از مقایسه اسنپ‌چت آلفا و نسخه فعلی منتشر کرده است که چگونگی سریع‌تر انجام شدن امور را نشان می‌دهد. اگر دارای یک گوشی هوشمند اندرویدی هستید و اسنپ‌چت یکی از برنامه‌های محبوب شماست، منتظر انتشار این برنامه جدید باشید. با خبری که شرکت توسعه دهنده از اپلیکیشن اسنپ‌چت منتشر کرده است، بسیاری از کاربران علاقه دارند که به زودی این اپلیکیشن را روی گوشی‌های اندرویدی خود به‌جای اپلیکیشن اصلی اسنپ‌چت داشته باشند.

اسنپ‌چت یک اپلیکیشن ارسال و دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم تلفن همراه است که توسط ایوان اشپیگل و بابی مورفی از دانشجویان دانشگاه استنفورد بنیانگذاری و توسعه داده شده ‌است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنند و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه و آنها را به لیستی از دریافت‌کنندگان مشخص شده ارسال کنند. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحاً اسنپ نامیده می‌شوند.

کاربران می‌توانند یک محدوده زمانی را مشخص نمایند که فقط در طی آن، دریافت‌کنندگان می‌توانند تصاویر را مشاهده کنند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌شوند. از ماه نوامبر ۲۰۱۳ این محدوده زمانی می‌تواند بین ۱ تا ۱۰ ثانیه انتخاب شود. با خبری که امروز منتشر شد باید منتظر نسخه سریع‌تر این اپلیکیشن محبوب باشیم. نظر شما در این باره چیست؟

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید