نسخه جدید آمازون اکو می تواند بازار را از اپل و گوگل پس بگیرد؟

0
207
نسخه جدید آمازون اکو می تواند بازار را از اپل و گوگل پس بگیرد؟

آمازون در حال حاضر در موارد زیادی در سر تیتر خبرهاست، امروز نیز اعلام شد که این برند به دنبال ساخت نسخه جدید آمازون اکو پیشرفته تر و با کیفیت تری نسبت به مدل های قبلی است.

تمرکز آمازون بر حوزه اسپیکرهای هوشمند

این غول تجارت الکترونیک بیش از همیشه متمرکز بر کسب و کارهای الکترونیکی مصرفی است و به نظر می رسد که برنامه ریزی خاصی برای گسترش دستگاه های سخت افزاری داخلی خود مانند اسپیکرهای هوشمند دارد و می خواهد دستی به سر و روی آمازون اکوی خود بکشد.

رقبایی که از ضعف ها استفاده کردند

خط تولید محصولات اکو در حال حاضر شامل مواردی از ساعت دیواری گرفته تا نسل دوم اکو شو با صفحه نمایش 10.1 اینچی. اما با وجود آنکه مفهوم اسپیکرهای هوشمند به نوعی با اسپیکرهای آمازون شکل گرفت، اما نتوانست به موفقیت گوگل و اپل در این زمینه برسد و همچنان مشتریان آن دو محصول بیشتر هستند.

شاید به این دلیل که گوگل و اپل در گوگل هوم و هوم پاد خود توانستند نقص های آمازون اکو را به عنوان اولین اسپیکر شناسایی کرده و آن را به نقاط قوت خود تبدیل کنند و موارد مشتری پسند دیگری را نیز به این محصول اضافه کنند.

رقبایی که از ضعف ها استفاده کردند

باز طراحی نسخه جدید آمازون اکو

اما آمازون می خواهد این بازار را از اپل و گوگل پس بگیرد و چاره این کار را در طراحی یک اسپیکر هوشمند با امکانات و ویژگی های بالا عنوان کرده است. این اسپیکر که احتمالا سال آینده رونمایی شود از دستیار صوتی الکسا استفاده می کند که رقیب سیری هوم پاد و گوگل اسیستنت در اسپیکر گوگل هوم است. این اسپیکر آنطور که در توئیت ها مشخص است دارای بازطراحی کلی و عملکرد صوتی فوق العاده است.

برای این کار آمازون احتمالا این بلندگوی استوانه ای را افزایش دهد تا ویژگی های سخت افزاری و با کیفیت دیگری را نیز به آن اضافه کند. به طور طبیعی این به این معنی است که بدنه ضعیف این اسپیکر یکی از دلایل عدم فروش مطلوب بوده و آمازون به فکر بازطراحی است.

باز طراحی نسخه جدید آمازون اکو

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها