نسخه جدید پلی استیشن پرو بدون سر و صدا روانه بازار فروش شد

0
503
نسخه جدید پلی استیشن پرو بدون سر و صدا روانه بازار فروش شد

نسخه جدید پلی استیشن پرو بدون سر و صدا روانه بازار فروش شدکالاسودا- نسخه جدید پلی استیشن پرو بدون کمترین حاشیه خبری روانه بازار فروش شد. نسخه جدید پلی استیشن پرو بدون سر و صدا و در سکوت خبری ،کنار یک بازی مهیج در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نسخه از پلی استیشن پرو صدای بسیار کمتری را در مقایسه با نسخه قبلی تولید می کند

نسخه قبلی پلی استیشن پرو صدای زیادی را در محیط ایجاد می کرد و کمپانی سونی این صدا را «موتور جت» یا Jet Engine می نامید. این سر و صدا از دید بسیاری از کاربران به دلیل قدرت زیاد پردازنده این محصول است، اما سونی برای این موضوع به نظر می رسد راه حل مناسبی به دست آورده است.

نسخه جدید پلی استیشن پرو  با چه مشخصاتی روانه بازار می شود؟

نسخه جدید پلی استیشن پرو با کد CUH-7200 در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نسخه صدای بسیار کمتری در مقایسه با نسخه قبلی دارد، نسخه قبلی این کنسول با کد CUH-7000 روانه بازار فروش شده بود که صدای بسیار بیشتری را در مقایسه نسخه جدید این محصول روانه بازار فروش کرده بود.

به طور کلی در نسخه قبلی این محصول حداقل صدای تولید شده 50 دسیبل بود اما در سری جدید محصولات این کمپانی این صدا به 44 دسیبل کاهش پیدا کرده است و در سخت ترین حالت ممکن این صدا به 48 دسیبل می رسد.با این تفاسیرباید منتظر صدای بسیار کمتری از این محصول باشیم.نسخه جدید پلی استیشن پرو بدون سر و صدا روانه بازار فروش شد

نسخه جدید پلی استیشن پرو  تنها در باندل‌های بازی Red Dead Redemption 2 یافت می‌شوند، اما باید منتظر عرضه آن‌ها به صورت مستقل باشیم و احتمالا از این پس مدل‌های جدید نیز با کد CUH-7200 ساخته خواهند شد.

مدل CUH-7200 تغییر ظاهری یا داخلی دیگری نسبت به مدل CUH-7000 ندارد و از نظر عملکرد، هر دو مدل یکسان هستند و دوشاخه برق آن، مشابه کنسول پلی استیشن 4 اسلیم است.

نسخه جدید پلی استیشن پرو علاوه بر کاهش صدا چه ویژگی هایی دارد؟

کاهش صدا در نسخه جدید پلی استیشن پرو  یک نقطه ضعف بزرگ خواهد داشت. در این نسخه کمپانی سونی سیستم کاهش دمای درون کنسول را حذف کرده تا بتواند این صدا را کنترل کند، با این شرایط مدل های جدید این کنسول پرفروش گرمای بیشتری خواهد داشت.

حال باید دید نسخه جدید کنسول این کمپانی خوش نام مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت یا کاربران ترجیح می دهند یک کنسول بازی با سر و صدای بیشتر و در مقابل گرمی کمتری داشته باشند؟ به نظر می رسد سونی بتواند این مشکل را با یک سیستم خنک کننده خارجی برطرف کند.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها