نسل جدید و نوآورانه داشبوردهای خودروهای الکترونیکی به بازار عرضه شد

0
266
نسل جدید و نوآورانه داشبوردهای خودروهای الکترونیکی به بازار عرضه شد

به تازگی یکی از جذاب ترین قطعات خودرو به بازار عرضه شد و این محصول چیزی نبود جز داشبوردهای خودروهای الکترونیکی است که می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند.

شرکت بایتون ، پیشرو در ارائه کانسپت های خاص

شرکت بایتون یکی از شرکت های استارتاپی بزرگ چینی محسوب یم شود که به تازگی کانسپت خودرو الکترونیکی خود را به نمایش گذاشته است. این شرکت همچنین تصمیم دارد تا طرح های جدید خود را در نمایشگاه بعدی خود به نمایش بگذارد و قطعا این موضوع می تواند نگاه خیلی از کاربران و طرفداران خودرو را به خود جلب کند. این خودرو ها در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شده بودند.

داشبوردهای خودروهای الکترونیکی

به تازگی این شرکت از داشبوردهای خودروهای الکترونیکی خود پرده برداری کرده است که این داشبوردها دارای صفحه نمایش 48 اینچی و حالتی خم بوده که می تواند به طور کلی حرکتی انقلابی در این زمینه باشد. در این صفحه نمایش کاربر می تواند تمام اطلاعات خودرو و مواردی که به آن نیاز دارد مانند راهنمای مسیر یا میزان شارژ باقی مانده یا حتی سرعت خودرو و اعلان های خودرو را نمایش دهد. این صفحه نمایش همچنین می تواند به کاربرانی که کنار راننده می نشینند بتوانند فیلم ها و سریال های به روز را مشاهده کنند.

شرکت بایتون تصمیم دارد تا از این کانسپت در چهار خودروی خودران خود استفاده کنید و باید دید تا این کانسپت چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد.داشبوردهای خودروهای الکترونیکی

رونمایی از ایده های تازه در زمان محدودیت

اینکه راننده بخواهد برای تنظیم مسیر به سمت داشبورد خم شود از سوی رگولاتورها با مخالفت هایی همراه بود زیرا امکان هر لحظه تصادف با این کار وجود دارد ولی به نظر می رسد که شرکت بایتون در این زمینه ایده هایی هم دارد. این شرکت قصد دارد تا با استفاده از یک صفحه نمایش هفت اینچی روی فرمان خودرو این مشکل را به طور کامل حل کند. راننده با استفاده از این کنترل می تواند نمایشگر روی داشبوردهای خودروهای الکترونیکی را تنظیم کنند و دیگر مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

ویژگی های دیگر این کانسپت خودرو

یک سری از ویژگی های دیگر این خودرو صفحه نمایش های مختلفی است که در این خودرو قرار داده شده است. یک سری از این صفحه نمایش ها در پشت صندلی ها قرار دارد که می تواند باعث شود تا مسافرانی که در صندلی عقب قرار دارند بتوانند سریال ها و ویدئوهای مورد علاقه خود را مشاهده کنند. قطعا این خودرو در زمان تکمیل و آماده سازی می تواند نگاه هر طرفدار خودرویی را به خود جلب کند و باعث شود تا آنها این خودرو را خریداری کنند. خیلی از شرکت های مختلف هم در تلاش هستند تا بتوانند خودروهای الکترونیکی و خودران جذابی را به بازار عرضه کنند و باید دید هر شرکت چه خودرویی را راهی بازار خواهد کرد.

نظر شما در مورد کانسپت خودروی جدید شرکت بایتون و داشبوردهای الکترونیکی چیست؟ آیا این خودروها می توانند نگاه کاربران را به خود جلب کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

 با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها