نصب سقف خورشیدی جدید تسلا آسان است

0
214
نصب سقف خورشیدی جدید تسلا آسان است

یکی از ابتکاراتی سبز که از تسلا دیده ایم ، سقف های خورشیدی است. در حالی که پانل های خورشیدی نصب شده بر روی بام ها ایده های جدیدی نیستند ، ایده تسلا این است که کل سقف را از پنل های خورشیدی تامین کند، که این کار باعث می شود تا ضمن حفظ زیبایی شناسی خانه ، راندمان آن نیز افزایش یابد.

انتخاب بهترین تیم های نصب

طی آخرین خبرها، در جدیدترین به روزرسانی پروژه سقف خورشیدی این شرکت ، مدیر عامل شرکت تسلا ، ایلان ماسک ، آخرین خبر در این خصوص را اعلام کرد که به گفته وی سقف های جدید نصب راحت تر و سریع تری نسبت به سقف های قبلی دارند و ظاهرا قیمت آن نیز ارزان تر خواهد بود. او همچنین برنامه هایی را برای “نصب” اعلام کرد تا بهترین تیم ها را در مقابل یکدیگر قرار می دهد تا ببینند چه کسی می تواند سقف ها را سریعتر و راحت تر نصب کند.

قیمت متوسط

این شرکت قصد دارد قیمتی معادل ۱.۷۵ تا ۱.۹۹ دلار را برای این پانل ها در نظر بگیرد. در حالی که این پانل های پیش از این قیمت متوسط ۲.۸۵ دلاری دارد. طبق گفته نیویورک تایمز، سانجی شا، مدیر بخش خورشیدی تسلا در این مورد گفتته است که تسلا با کاهش هزینه های خود، این کاهش قیمت را در قیمت نهایی محصول خود اعمال خواهد کرد.

انتخاب بهترین تیم های نصب

هدف زمانی نصب سقف ها

همچنین مشخص شد که هدف زمانی  نصب این سقف ها در حدود 8 ساعت بوده است که بسیار چشمگیر است ، البته لازم به ذکر است که این زمان نیز چندان سریع نیست. دلیل این امر این است که معمولاً نصب کفپوش بام به عنوان یک نوع رویداد چند روزه در نظر گرفته می شود ، بنابراین نصب این کاشی ها در کمتر از نیم روز واقعاً یک رویداد سریع خواهد بود.

مزیت سقف های خورشیدی

برای کسانی که علاقه مند هستند این کاشی ها را بررسی کنند و شاید آنها را در خانه خود نصب کنند ، می توانند برای دریافت تخمینی و ثبت سفارش خود به وب سایت تسلا مراجعه کنند. انتظار می ‌رود که به‌ کارگیری این روش، منجر به کاهش هزینه تمام‌ شده برای خانه‌ های دارای این فناوری گردد. علاوه بر این، افزایش جذابیت بصری، از دیگر ویژگی‌ ها و مزایای روش جدید است. تسلا این کار را به دلیل کاهش فروش پانل های خود انجام داده است و بخشی از آن را قیمت این محصول می داند.

هدف زمانی نصب سقف ها

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها