نقد و بررسی خودروی Subaru forester

0
472

شاید این خودروی کراس آور شیک و جذاب نباشد، اما یک انتخاب کاملا معقولانه برای افرادی است که خوره اتومبیل هستند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، حتی اگر خودروی سوبارو یک جذابیت کلی داشته باشد، جزئیات آن می‌تواند برای شما فریبنده باشد. سال گذشته بیش از 180 هزار نفر این خودرو را به خانه خود بردند و این کراس اور کوچک به دومین خودروی پرفروش در آمریکا پس از outback تبدیل شد.

سوباروی جدید توانست با رقبای جدیدتری مانند Ford Escape و Toyota RAV4 رقابت کند. سیستم مانیتورینگ فشار تایر بهینه شده و یک سیستم عملکرد یادآوری صندلی عقب مجهز به هشدار وجود دارد تا صندلی های عقب را پس از پایان سفر بررسی کنید.

مجموعه کمکهای راننده Subaru’s EyeSight در Forester استاندارد است. این شامل ویژگی هایی از قبیل کمک به نگه داشتن خط ، ترمز دقیق و کنترل تطبیقی است. آخرین مورد جلوگیری از ورود به خط است که به خوبی کار می کند و در صورت تصادف به راننده امکان می‌دهد به آرامی وسیله نقلیه را به سمت مرکز خط خود هدایت کند.

پایه ای ترین قیمت این خودرو 25505 دلار است که برای چنین ویژگی هایی قیمت معقولی محسوب می شود. قیمت رقبای سوبارو نیز تقریباً از همان قیمت شروع می‌شود ، اما 1500 دلار اضافی برای Ford Escape و Honda CR-V و در صورت خریدن تویوتا RAV4 ، 1400 دلار اضافی نیز دربر دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها