پارچه 1000 دلاری برای پاک کردن نمایشگر 5000 دلاری اپل

0
222

اپل برای نمایشگر گران قیمت Pro Display XDR خود پارچه‌ای از جنس نانو به قیمت 1000 دلار را ساخته و عرضه کرده است.
به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، نمایشگر گران قیمت Pro Display XDR که 5000 دلار قیمت دارد،  نیازمند پارچه‌ای خاص برای تمیز کردن است.

تمیز کردن نمایشگر گران قیمت Pro display XDR

این نمایشگر نیازمند یک پارچه با بافت نانو است که به کاربر اجازه می‌دهد که گرد و خاک را به راحتی از روی آن پاک کند. بنابراین به پاک کردن این سخت افزار ارزشمند با پارچه میکرو و آب فکر نکنید! شیشه این محصول را باید با پارچه های نانو خشک تمیز کنید که توسط خود شرکت ارائه شده است. پس اگر به فکر خرید این محصول هستید، بهتر است که به فکر پارچه تمیزکاری آن نیز باشید.

این نمایشگرها دارای کیفیت بالای تصویر و نورپردازی بهینه هستند که از یک تراشه گرافیکی برای عملکرد بهتر بهره می برند. آنها زاویه دید بالایی دارند و ثبات و دقت رنگ بی نظیری را در اختیار کاربر قرار می دهند.

چرا از پارچه خاص برای تمیز کردن نمایشگر XDR استفاده می شود؟

اپل هنوز اظهار نظری در مورد اینکه چرا دارای این نمایشگر باید از پارچه مخصوص برای تمیز کردن صفحه نمایش استفاده کنند، نکرده است اما این احتمالا به دلیل نحوه ساخت این نمایشگر است.

 شیشه با بافت نانو یا Nano –texture که اپل در طراحی شیشه این نمایشگر به کار گرفته است و یک لایه بافت نانو روی آن چسبانده است به مات بودن و کنتراست بهتر صفحه نمایش کمک می کند. این بافت نانویی روی شیشه انقدر ظریف است که تنها باید با پارچه مخصوص آن را تمیز کرد.

روش سفارش از اپل استور

این پارچه در جعبه اولیه محصول گنجانده شده و نیازی به پرداخت هزینه اولیه نیست. اما اگر این پارچه همراه را گم کردید، ظاهرا تنها باید از اپل استور آنها را تهیه یا سفارش دهید. همچنین باید هزینه اضافی برای دیگر لوازم جانبی مانند استند، وب کم و … برای این نمایشگر 5000 دلاری کنار بگذارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها