گوشی هوشمند با نه لنز دوربین ؛ آماده یک تحول در گوشی های موبایل باشید

0
561

کالاسودا- کمپانی ساخت دوربین عکاسی لایت قصد دارد یک گوشی هوشمند با نه لنز دوربین را روانه بازار کند. این کمپانی در سال های اخیر نشان داده است که ابتکار های بسیاری در طول مدت فعالیت های خود داشته است. سال گذشته بود که این کمپانی در طی یک اقدامی جالب توجه یک دوربین عکاسی با شانزده لنز دوربین را روانه بازار کرد. حالا این کمپانی قصد دارد با همکاری Foxconn این پروژه بزرگ و خاطره انگیز را برای کاربران که علاقه خاصی به دوربین عکاسی دارد و به خاص بودن گوشی هوشمند خود اهمیت بسیاری می دهند مناسب خواهد بود. هنوز اطلاعات زیادی در مورد ساخت این گوشی هوشمند در دسترس کاربران قرار نگرفته است.

بر طبق گزارش واشنگتن پست این کمپانی بر روی رویه ایی کار می کند که بتواند یک گوشی هوشمند بین پنج تا نه لنز را مشابه دوربین های عکاسی DSLR در کنار هم قرار دهد. این کار باعث می شود که عکاسی در نور کم با کیفیت بسیار بالایی همراه باشد و این کار عکاسی با ۶۴ مگاپیکسل را ممکن خواهد ساخت. این کمپانی به طرفداران خود قول داده است که قابلیت های بسیاری را در این گوشی هوشمند به کار گیرد و بر روی عمق تصویر نیز تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت و باعث می شود برترین تصاویر را با قابلیت عمق تصویر را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین با توجه به نوع لنز های انتخاب شده باید منتظر برترین دوربین گوشی هوشمند در زمینه بزرگنمایی و زوم تصاویر باشیم.

با توجه به شرایط یاد شده دوربین عکاسی L16 با قیمتی در حدود ۱۹۵۰ دلار روانه بازار شده بود و بدون شک این گوشی هوشمند نیز با قیمت کمی عرضه نخواهد شد و با قیمتی بالای هزار دلار روانه بازار می شود  زیرا در کنار هم قرار گرفت نه لنز دوربین نیاز به پردازش و پردازش گر بسیار قدرتمندی دارد که نیاز به همکاری با یک کمپانی قدرتمند و خرید یک پردازنده گران قیمت دارد به همین دلیل برای اطلاع از قیمت فروش این گوشی هوشمند نه دوربینه باید منتظر خبر هایی رسمی دیگری از این شرکت ساخت دوربین عکاسی باشیم .

در سال های گذشته گوشی های موبایل با یک لنز دوربین ساخته می شود و حتی بهره بردن از دو لنز بسیار عجیب به نظر می رسد اما در دو سال اخیر گوشی های موبایل با دو لنز روانه بازار شدند. در نهایت در سال ۲۰۱۸ هواوی در ساخت گوشی موبایل از سه لنز برای دوربین اصلی استفاده کرد و به نظر می رسد اپل و سامسونگ نیز در سال جاری از سه لنز استفاه کنند اما استفاده همزمان از نه لنز دوربین موضوعی است که هیچ کدام از برند های تولید گوشی های هوشمند بر روی آن تمرکز نخواهند کرد و این کمپانی می تواند با خیال راحت به فروش گوشی هوشمند خاص خود بپردازد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها