نوت ۹ گواهینامه جدیدی دریافت کرد

0
768

کالاسودا – به نظر می رسد که گوشی نوت ۹ گواهینامه جدیدی در چین دریافت کرده است.

گوشی های برند سامسونگ با شماره مدل SM-N9608 گواهینامه مراجع ذیصلاح ۳C را در چین دریافت کردند. این امر حداقل از شماره مدل‌های قبلی سامسونگ کاملا مشخص است. علاوه بر این گوشی، پد مخصوص شارژ و بی‌سیم CP-TA200 این شرکت نیز توانسته مدرک مورد نظر را دریافت نماید. این پد شارژ بی‌سیم دارای نمره‌بندی ۹V/1.67A و ۵V/2A است که به شکل قابل توجهی و آن گونه که انتظار می‌رفته، کمتر از اعداد مربوط به آداپتور مخصوص شارژ سامسونگ است.

سامسونگ در حال حاضر برنامه زمانی کنفرانس مطبوعاتی نوت ۹ را منتشر کرده است و اطلاع داده است که پرچمدار جدیدش را در تاریخ ۹ آگوست معرفی کرده و میزبان کنفرانس مطبوعاتی در مرکز بارکلی بروکلین در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی است.

همچنین سامسونگ تصویر قلم S به رنگ زرد را در این اعلانیه ارسال کرده است که نشان دهنده این است که ممکن است رنگ جدیدی از این قلم را در گلکسی نوت ۹ شاهد باشیم. تصاویری از این گوشی در حال حاضر به بیرون درز پیدا کرده است اما تا زمان عرضه نهایی آن نمیتوان تصمیم گرفت.

این گوشی یکی از قدرتمندترین گوشی های کنونی است و قدرت آن با پرچمدارانی چون S9 و S9 Plus برابری می کند. گلکسی نوت ۹ دارای صفحه نمایشی بزرگ‌تر از دو مدل قبلی است. برخی بهینه‌ سازی ‌ها در دوربین آن صورت گرفته، اگرچه به نظر می ‌رسد که رزولوشن دوربین اصلی و سلفی مشابه با مدل‌ های گلکسی S9 و مابقی رقبای خود باشد. انتظار می ‌رود که برخی ویژگی‌ های مرتبط با قلم S سامسونگ در این مدل وجود داشته باشد.

نوت جدید سامسونگ از جنس فلز و شیشه خواهد بود و اگر تصاویر درز پیدا کرده از این مدل درست باشند، این گوشی باید دارای دو دوربین باشد که به صورت افقی کنار هم قرار گرفته ‌اند. نسخه مخصوص بازار آمریکا و کره جنوبی به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز خواهد شد و خریداران سایر کشورها هم از سیستم روی چیپ اگزینوس ۹۸۱۰ برخوردار می‌شوند. مطابق با این گزارش، علاوه بر نسخه پایه ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم، دو مدل دیگر با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای گلکسی نوت ۹ در نظر گرفته شده است.

سامسونگ دوباره در این نوت از نمایشگر سوپر آمولد با دید بهتر در روز و قابلیت ارتقا یافته AlwaysOn Display استفاده می‌ کند. به نظر می ‌رسد توانایی بالاتر در ثبت تصاویر در محیط‌ های تاریک ‌تر، عملکرد بهتر لرزشگیر اپتیکال و لنزهایی با دیافراگم متغیر، از ویژگی‌ های اصلی دوربین Galaxy Note 9 هستند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید