ارزان ترین گوشی هوشمند نوکیا به روز رسانی اندروید 9 را دریافت کرد

0
672
ارزان ترین گوشی هوشمند نوکیا به روز رسانی اندروید 9 را دریافت کرد

گوشی هوشمند نوکیا 1 را باید به عنوان ارزان ترین گوشی هوشمند نوکیا در نظر گرفت، این گوشی هوشمند اندروید 9 را دریافت می کند، این موضوع بدون شک یک خبر جذاب برای طرفداران گوشی های هوشمند ارزان قیمت به شمار می رود.

کمپانی اچ ام دی گلوبال نسخه اندروید 9 را برای نوکیا 3 در ابتدای ماه عرضه کرد و حال نوبت به عرضه به روز رسانی Android Pie Go Edition برای یک گوشی هوشمند ارزان قیمت رسیده است و کاربران نوکیا1 می توانند این به روز رسانی را به زودی دریافت کنند.

کمپانی اچ ام دی گلوبال در ابتدای راه خود اعلام کرد که تمام گوشی های هوشمند برند نوکیا به روز رسانی های نسل بعدی خود را دریافت می کنند و تا دو سال پشتیبانی نرم افزاری و امنیتی خواهند داشت، این موضوع توانست روی فروش محصولات خوش قیمت نوکیا تاثیر بسیار خوبی بگذارد و اچ ام دی نیز این به روز رسانی ها را به صورت مرتب برای کاربران و گوشی های این برند عرضه می کند.

اندروید گو دارای چه نرم افزار هایی است؟

اندروید گو دارای چه نرم افزار هایی است؟

نوکیا1 سال گذشته رونمایی شد و در آن زمان از نسخه اندروید Oreo Go Edition که نسخه ی سبک اندروید به شمار می رود استفاده کرد تا بتواند به خوبی با سخت افزار پایین رده و رم محدود نیاز های کاربران را برطرف کند. این نسخه از اندروید دارای نرم افزار هایی مانند Google Go، Maps Go، YouTube Go و Gmail Go است.

سیستم عامل اندروید Pie Go Edition در حال انتشار است و به نظر می رسد در روزهای آینده ودر یکی دو هفته آتی برای تمام گوشی های هوشمند نوکیا 1 در سراسر جهان منتشر شود. این گوشی هوشمند در کنار گوشی های هوشمند کمتر از 100 دلاری قرار می گیرد و به نوعی بهترین خرید گوشی های ارزان قیمت است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها