تاکسی های پرنده در المپیک 2024 در پاریس تست می شوند

0
342
تاکسی های پرنده در المپیک 2024 در پاریس تست می شوند

رویدادهای مهم مانند بازی های المپیک می توانند به طور قابل توجهی گردشگر جذب کنند و درآمد سرانه گردشگری را افزایش دهند. با این حال همچنین مشکلاتی مانند تراکم ترافیک را در آن منطقه ایجاد کنند. اما خبر خوب برای افرادی که قصد رفتن به بازی های المپیک 2024 در پاریس را دارند اینکه تاکسی های پرنده پاریس ممکن است تست آزمایشی در طی برگزاری این رویداد داشته باشند.

همکاری ایرباس و مقامات پاریس

این تاکسی های پرنده با همکاری ایرباس و مقامات حمل و نقل پاریس مشغول آماده سازی تاکسی های پرنده تا برگزاری المپیک ۲۰۲۴ میلادی هستند. تاکسی های پرنده مسافران را از فرودگاه به شهر منتقل می کنند. این شرکت در بازدید از فرودگاه شارل دوگل مشغول بررسی اجرایی استفاده از تاکس ی‌های پرنده خودران برای جابه جایی بازدیدکنندگان از فرودگاه شارل دوگل به مرکز شهر برای بازی های المپیک 2024 پاریس هستند.

مزیت استفاده از تاکسی های پرنده

مزیت استفاده از تاکسی های پرنده

مدت زمان سفر با قطار یا اتوبوس میان فرودگاه و پاریس حدود یک ساعت است، اما چنین راه حلی می‌تواند در زمان صرفه جویی کند. از سوی دیگر قرار است تاکسی ‌های پرنده هر ۶ دقیقه یکبار پرواز کنند بنابراین لازم نیست مسافران مدت زمان زیادی منتظر بمانند. این تاکسی ها همچنین قرار است که میزان آلودگی کمتری نسبت به دیگر تاکسی های سنتی زمینی داشته باشند که با سوخت های فسیلی کار می کنند.

زیرساخت های لازم برای اجرایی شدن این مفهوم چیست؟

پیش از اینکه این تاکسی های پرنده در پاریس به مرحله اجرا برسند، باید اطمینان حاصل  شود که به اندازه کافی برای پروازهای از فرودگاه به شهر امن هستند و باتری انها نیز برای رسیدن به مقصد کاملا فول باشد. همچنین آنها باید با قوانین موجود و زیرساخت های شهری سازگار باشند تا مشکلاتی برای دیگر شیوه های عبور و مرور ایجاد نکنند.

با توجه به اینکه هنوز 5 سال تا شروع بازی های المپیک 2024 فاصله داریم، انتظار می رود که این سازمان به میزان کافی به این مقوله توجه نشان دهد. همانطور که اوبر پیش بینی کرده بود، مفهوم تاکسی های پرنده تا 5-10 سال آینده به واقعیت تبدیل می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها