نیویورک سیتی مقر بعدی آمازون خواهد بود

0
414
نیویورک سیتی مقر بعدی آمازون خواهد بود|کالاسودا

نیویورک سیتی مقر بعدی آمازون خواهد بود|کالاسودا

کالاسودا_به نظر می رسد آمازون تصمصم خود را گرفته و نیویورک سیتی به عنوان مقر بعدی این شرکت در ایالات متحده در نظر گرفته شده است .

مدتی پیش بود که طی خبرهای دنیای فناوری اطلاعاتی در خصوص تصمیم آمازون برای گسترش پایگاه های خود نوشتیم . خبری که حکایت از تصمیم این شرکت برای توسعه مقر خود از سیاتل به دیگر نقاط آمریکا داشت .

اما در بخشی از بیانیه اماوزن برای یافتن شهر مناسب ، نکاتی ذکر شده بود که خواه ناخواه انتخاب را به شدت محدود می کرد. برای مثال، مواردی مثل نزدیک بودن به فرودگاه های مدرن، دسترسی شهری، مساحت بالا، محوطه باغ و ..بسیاری از گزینه ها را فیلتر می کرد . اما بر اساس اطلاعات غیر رسمی اکنون می توان انتظار داشت انتخاب اول غول فناوری در حوزه خرده فروشی ، شهر نیویورک باشد .

جالب است که شرکت امازون برای آگاه ساختن مردم شهر از انتخاب خود ، اطلاعیه ای را منتشر کرده که طی آن از اقشار مختلف جامعه شامل  سازمان های اجتماعی و کسب و کارهای مختلف  می خواهد که ایده ها و اطلاعاتی را درباره آنچه که ممکن است در شهرشان رخ دهد با امازون به اشتراک بگذارند .

درواقع این اطلاعات می توانند شامل مواردی مثل اطلاعات شهری و فضاهای مناسب برای راه اندازی کسب و کار جدید امادزون باشند .

اما چرا نیویورک مورد توجه آمازون قرار گرفته است ؟

نیویورک شامل تنوع گسترده نژادی، فرهنگی،تحصیلی اقشار مختلف جامعه است و از سویی دیگر این شهر بزه لحاظس پیشرفت و فناوری در شرایطی ایده آل قرار دارد .

در حال حاضر گوگل دارای ۵،۰۰۰ کارمند در این شهر است . عددی بزرگ و قابل توجه که پرده از میزان اهمیت این شهر بر می دارد .

افزون بر این ها میزان سرمایه گذاری ریسک پذیر نیویورک نیز طی چهار سال گذشته افزایش یافته است،و از نرخ   ۳۸ معامله  به ارزش ۴۴۷ میلیون دلار در سال ۲۰۱۲ به ۱۲۲ معامله با ارزش ۲.۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ رشد کرده است.

آمازون می گوید که برای راه اندازی و اداره ستاد جدیدش در این شهر  ۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهد کرد و در نهایت ۵۰ هزار شغل را  نیز ایجاد خواهد کرد .

تا کنون، شیکاگو، بالتیمور، هوستون، بوستون، اورلاندو و بسیاری از شهرهای  دیگر علاقه مندی نشان داه اند که در فهرست آمازون قرار گیرند . اما پیش بینی می شود گزینه نخست ، نیویورک باشد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها