نیپون استیل اماده ورود به عصر خودروهای الکتریکی

0
607

نیپون استیل اماده ورود به عصر خودروهای الکتریکی|کالاسوداکالاسودا – شرکت ژاپنی نیپون استیل و سومیتومو اعلام کرده اند که اماده ورود به عصر ساخت خودروهای برقی هستند.

آنها ادعا میکنند که با مواد سبکتر در جستجوی پیشرفت در این تکنولوژی و احتمالا پیوستن به دیگر شرکتهای تولیدکننده قوی برای ایجاد خودرویی کاملتر هستند.

کوزی شیندو، رئیس شرکت نیپون استیل که بزرگترین شرکت تولیدکننده فولاد است در مصاحبه با رویترز در این باره گفته : من فکر میکنم که صنعت خودرو در نقطه عطف از منظر تکنولوژی قرار دارد. ما نیاز به پیشرفت تکنولوژی برای براوردن رویکردهای منتهی به ساخت خودروهای برقی هستیم. اضافه کردن این استراتژی برای مقابله با تغییرات خودروسازان، میتواند آیتم کلیدی در برنامه بیزینس پلن جدید سه ساله ما باشد که از ماه اوریل استارت میخورد.

 قوانین سفت و سخت کشورها برای جلوگیری از الودگی هوا، بیشتر خودروسازان را به فکر طراحی خودروهای برقی باطری دار انداخته است. همچنین کاهش وزن این خودرو یکی از موضوعات اساسی که کارخانه های سازنده با ان درگیر هستند.

 باطری ها اجزای سنگین و مهمی در این خودروها هستند که نمیتوان از آن اجتناب کرد. در عوض شرکتهایی مانند نیپون استیل سعی دارند از مواد سبکتر در طراحی خودرو بهره مند شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها