سریعترین هاب شبکه USB-C سونی امکان شارژ و انتقال سریع داده ها را می دهد

0
259
سریعترین هاب شبکه USB-C سونی امکان شارژ و انتقال سریع داده ها را می دهد

هاب شبکه USB-C سونی یکی دیگر از هاب های تایپ سی است که امروزه استفاده از آنها به شدت متداول شده است. اکنون سونی نیز هاب شبکه ای به نام MRW-S3 را رونمایی کرده است که مجموعه ای از ویژگی های بهینه مانند شارژ 100 واتی USB-C و یک کارت خوان UHS-II دارد که بسیاری دیگر از هاب های شبکه آن را ندارند.

انواع پورت های موجود در این هاب

یکی از مهمترین مشخصه ها برای هر هاب این است که چه پورت هایی ارائه می دهد و سونی دارای مقادیر زیادی پورت به شرح زیر است: یک پورت HDMI برای ویدیو (با پشتیبانی از ویدئو 4K در 30 فریم در ثانیه)، یک پورت USB-C PD برای اتصال برق (تا سرعت بالای 100 وات)، یک پورت USB-C و USB-A برای دستگاه های خارجی و لوازم جانبی، که هر دو از نوع USB 3.1  نسخه دوم رتبه بندی شده است.

انواع پورت های موجود در این هاب

سریعترین هاب شبکه سونی

سونی همچنین می گوید که این مشخصات باعث می شود عنوان سریع ترین هاب مرکزی را با سرعت انتقال تا 1000 مگابایت بر ثانیه، دست کم برای پورت USB-C به این محصول اختصاص دهیم. و چیزهای دیگر مانند کارت SD و اسلات کارت microSD و همچنین کارتخوان UHS-II نیز از دیگر مواردی است که می تواند امتیاز بالایی را نصیب این گوشی کند.

مزایای این هاب

در نهایت اینکه یک پورت USB-C نیز برای اتصال هاب به کامپیوتر با کمک کابل یو اس بی سی وجود دارد که ظریف و جنس خوبی دارد. اکثر هاب ها تنها یک کابل منفرد برای اتصال با کانکتور دارند، در حالی که اگر این کابل خراب شوند دست آنها کوتاه می ماند، سونی برای اینکه کاربران بتوانند کابل را با کابل جدید یا طولانی تری جایگزین کنند، انعطاف بیشتری برای آن به خرج داده است.

مزایای این هاب

معایب هاب شبکه سونی

اما این دستگاه معایبی هم همچون موارد زیر دارد: تنها یک پورت USB-A وجود دارد. البته افرادی که این هاب را می خرند، بیشتر به دلیل پورت تایپ سی ان است. به همین دلیل احتمالا سونی این موضوع را حیاتی ندیده که پورت دیگری برای آن تهیه کند. همچنین هیچ پورت Mini DisplayPort برای اتصال دیگر هاب های شبکه وجود ندارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها