هدفون بلوتوث سامسونگ گیر آیکون ایکس 2018 ؛ جذاب برای تمام گروه های سنی

0
432
هدفون بلوتوث سامسونگ گیر آیکون ایکس 2018 ؛ جذاب برای تمام گروه های سنی

هدفون بلوتوث سامسونگ گیر آیکون ایکس 2018 را می توان جذاب ترین هدفون کمپانی سامسونگ در سال 2018 دانست. این محصول قابلیت های بسیار مناسبی دارد و در بازار ایران نیز موجود است. هدفون بلوتوث سامسونگ گیر آیکون ایکس 2018 در بازار جهانی نزدیک 150 دلار قیمت دارد و در بازار ما نیز با قیمتی در حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان به فروش می رسد.

هدفون بلوتوث سامسونگ گیر آیکون ایکس 2018 از معدود هدفون هایی است که به خوبی داخل گوش قرار می گیرد و و زن بسیار مناسبی دارد. این محصول که دارای دو گوشی است وزنی در حدود 8 گرم دارد. این هدفون توسط بلوتوث به گوشی های هوشمند وصل می شود.

هدفون بلوتوث سامسونگ گیر آیکون ایکس 2018 در کنار ابعاد مناسب باتری بسیار خوبی دارد، این هدفون از یک باتری 340 میلی آمپری بهره می برد و ظرفیت باتری هر ایرباد 82 میلی آمپری ساعت است.

حافظه داخلی هدفون بلوتوث سامسونگ گیر آیکون ایکس 2018

نکته جالب توجه در مورد این محصول حافظه داخلی آن است، سامسونگ برای این هدفون حافظه داخلی در نظر گرفته و این امکان برای کاربر وجود دارد که تا 1000 آهنگ را در هدفون بلوتوث سامسونگ گیر آیکون ایکس 2018 ذخیره کند. این محصول قابلیت کنترل آهنگ را برای کاربران فراهم کرده که باعث آسان تر شدن استفاده از این محصول می شود.

هدفون بلوتوث سامسونگ گیر آیکون ایکس 2018 با یک پایه شارژ عرضه می شود که می توان برای شارژ کرده و نگه داشتن ایرباد ها از آن ها استفاده کرد. این محصول در رنگ های متنوعی روانه بازار فروش شده که رنگ مشکی آن پرفروش ترین آن ها است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها