نمایشگرهای لپ تاپ های هواوی میت بوک 13 و 14 چه ویژگی هایی دارند؟

0
325
نمایشگرهای لپ تاپ های هواوی میت بوک 13 و 14 چه ویژگی هایی دارند؟

هواوی لپ تاپ های جدید خود به نام های میت بوک 13 و 14 را در نمایشگاه MWC 2019 معرفی کرد و آنها را محصولاتی هنری، نوآورانه و هوشمند خطاب کرد.

این دو لپ تاپ که مجهز به اخرین فناوری های روز دنیا هستند، کیفیت ساخت و طراحی بی نظیری دارند و می توانند تجربه بی نظیری برای کاربران سراسر دنیا فراهم کنند. این لپ تاپ ها با نمایشگر FullView یک لپ تاپ بدون نقص برای کاربرانی است که می‌خواهند لپ تاپی با قابلیت جا به‌ جایی فوق‌العاده، عملکرد عالی و ویژگی ‌های ارتباطی در حالت‌های مختلف داشته باشند؛ لپ تاپی که علاوه ‌بر همه این‌ ها، ظاهرش هم زیبا باشد.

حاشیه های باریک این لپ تاپ کمک کرده که با صفحه نمایش بزرگتری طرف باشیم که خوشایند کاربران است. نسبت ابعاد صفحه نمایش در لپ تاپ هواوی میت بوک 14 نسبت ابعاد 3:2 دارد و نسبت به نمایشگرهای معمولی 8.4 درصد افزایش یافته و دارای ارگونومی بهتری نسبت به لپ تاپ های دیگر در هنگام کار با آن است.

نمایشگر FullView در لپ تاپ هواوی میت بوک از رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می ‌برد که تراکم پیکسل آن به ۱۸۵ پیکسل در هر اینچ مربع می‌  رسد که متراکم‌تر از نمایشگرهای 1080p با ۱۵۷ پیکسل در هر اینچ مربع است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها