هدفون بیسیم جدید هواوی با نام FreeLaces رونمایی شد

0
380

هدفون بیسیم جدید هواوی با نام FreeLaces به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این هدفون در طول مراسم رونمایی از گوشی های پرچمدار هواوی در شهر پاریس به صورت رسمی رونمایی شد. این هدفون بسیار زیبا ویژگی های جالب توجهی دارد که باعث می شود این محصول فروش بسیار خوبی را تجربه کند و مورد تایید کاربران قرار گیرد.
هدفون بیسیم جدید هواوی تفاوت های بسیاری با هدفون های بی سیم دارد و توسط یک قطعه سیم دو گوشی به یکدیگر متصل می شوند. در کنار و در طرفه این سیم ها قسمت پلاستیکی زیبایی طراحی شده و مانند هدفون های نسخه قبلی است. در این بخش دو سری کلید کنترلی، میکروفون و باتری قرار گرفته است. نکته جالب توجه در مورد هدفون بیسیم جدید هواوی این موضوع است که موارد یاد شده در دو سمت هدفون قرار دارد و توانسته اند به خوبی توازن را برای کاربران ایجاد کنند. این محصول مناسب ورزشکاران است و از استاندارد IPX5 بهره می برد
بر اساس اخیار موجود هدفون بیسیم جدید هواوی می تواند تا 18 ساعت شارژ باتری برای کاربران فراهم کند. این موضوع بدون شک یکی از نقاط قوت این محصول بسیار زیبا به شمار می رود. موضوع دیگری که در این محصول جالب توجه است را باید شارژ کردن این هدفون دانست. هدفون جدید هواوی از طریق درگاه USB-C شارژ می شود و می توان آن را به گوشی های سری پی 30 متصل کرد تا شارژ شوند، البته اینهدفون به صورت همیشگی نیز قابلیت شارژ شدن دارد.
در مورد زمان عرضه و قیمت این هدفون هنوز خبری به صورت رسمی اعلام نشده است اما به نظر می آید به زودی شاهد عرضه این هدفون بسیار زیبا در بازار جهانی باشیم.
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها