هدفون تصویری اپل می‌آید

0
311

طبق ثبت اختراع اپل، کمپانی در حال توسعه کیس هدفون برای ایرپاد نسل بعدی خود است که به صورت تصویری تعریف شده و با صفحه نمایش لمسی تعاملی به عنوان هدفون تصویری اپل عرضه می‌گردد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت،  البته پتنت مذکور به سال ۲۰۲۱ بازمی‌گردد اما طبق همین سند، قاب هدفون بی سیم به صورت لمسی به کاربران اجازه می‌دهد تا موسیقی را کنترل کرده و تجربه جدیدی را به کاربران منتقل کند.

اپل با این کار تلاش دارد تا آی پاد مینی خود را از قبر بیرون آورده و دوباره زنده کند.

البته گفتنی است توسعه و ساخت کیس لمسی برای هدفون چیز جدیدی نیست و برند JBL‌متعلق به سامسونگ در CES هدفون JBL Tour Pro 2 را به نمایش گذاشت که طراحی بسیار مشابه آنچه اپل در نظر دارد را در اختیار داشته و نمایشگر روی قاب تعبیه شده است.

عکسی از JBL Tour Pro 2

اگرچه JBL Tour Pro 2 هنوز وارد بازار نشده و JBL هنوز در حال اصلاح طراحی است اما هدف عرضه این هدفون تا اواخر بهار است و زمانی که عرضه شود، جدیدترین هدفون پرچمدار این شرکت خواهد بود که نحوه تعامل کاربران با کیس هدفون را دوباره تعریف می‌کند.

اما اپل چه ویژگی‌هایی را می‌تواند در مدل جدید ایرپاد ادغام کند؟

از آنچه پتنت نشان می‌دهد، کنترل موسیقی، پخش ویدیو، دسترسی سریع به تنظیمات ایرپاد و بسیاری موارد دیگر در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و به طور خلاصه، درست مانند یک آی‌پاد مینی با ویژگی‌های اصلاح‌شده خواهد بود.

با این حال، هنوز مشخص نیست آیا پتنت تبدیل به ایرپاد با نمایشگر تعاملی می‌شود یا خیر.

از آنجایی که همیشه برخی از طرح‌های اپل در حد طرح مانده و به صورت محصول نشده، این نیز می‌تواند فقط یک طرح روی کاغذ باشد.

  

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها