گوشی تاشوی اپل بازار گوشی‌های تاشو را متحول خواهد کرد؛ اما کی؟

0
272

سال‌ها اپل پیشرو در نوآوری بوده، اما به تازگی این شرکت برتری خود را  در این بخش از دست داده است. در حالی که رقبایی مانند سامسونگ و هواوی گوشی‌های تاشو عرضه می‌کنند و برندهایی جدیدی مانند Oppo، Vivo و Honor نیز به این بازار پیوسته‌اند، اپل هنوز گوشی تاشوی خود را معرفی نکرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena،  بهتر است نگاهی به درآمد و سهم بازار محبوب‌ترین دستگاه‌های تاشو بیندازیم.

 

بر اساس پیش‌بینی Counterpoint Research در سه ماهه سوم 2022، انتظار می‌رود که بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو در سال 2023 به 22.7 میلیون دستگاه برسد.

سال گذشته سامسونگ 62 درصد از سهم کل گوشی‌های تاشو فروخته شده در H1 را به دست آورد.

این شرکت کره ای رقیب اصلی اپل است. طرفداران اپل اولین دستگاه تاشوی این شرکت را در هنگام ورود به بازار خواهند خرید، اما هر ماه تأخیر به نفع سامسونگ است.

گوشی تاشو بسیار پیشرفت کرده اند و اکنون دیگر دوام مشکل واقعی این گوشی‌ها نیست. برخی از این تلفن‌های تاشو اکنون دارای گواهی  IP حفاظت از آب و گرد و غبار هستند. اما اپل فقط منتظر است؟

وقتی اولین نسل گلکسی فولد سامسونگ وارد بازار شد؛ شرکت‌های چینی به سرعت به کپی کردن آن پرداختند. اپل می‌توانست همین کار را انجام دهد.

واقعیت این است که سامسونگ رقیب اصلی اپل است. سامسونگ با گوشی‌های تاشوی خود، هم از نظر دانش و هم از نظر نفوذ بازار، خیلی جلوتر است.

لحظه ای که اپل آیفون‌های تاشو خود را رونمایی کند، مطمئن باشید که سامسونگ قیمت‌ها را کاهش می‌دهد.

بازاریابی اپل عالی است. این شرکت به احتمال زیاد رشد بازار گوشی‌های تاشو را محاسبه کرده تا بهترین زمان برای ورود به بازار را انتخاب کند.

اگر این زمان 2025 باشد، خوب، باید منتظر بمانیم.

لحظه ای که اپل آیفون تاشو را عرضه می‌کند، بازار تغییر می‌کند. اپل در مهمانی گوشی‌های تاشو دیر کرده است؟ اما به عنوان یک مهمان افتخاری، همه منتظر آن هستند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها