هدفون دورگردنی شیائومی ، صدایی استریو با طراحی ارگونومیک

0
440
هدفون دورگردنی شیائومی ، صدایی استریو با طراحی ارگونومیک

هدفون دورگردنی شیائومی مدل LYXQEJ01JY با طراحی اسپورت ارگونومیک با محرک های دوطرفه و طراحی می تواند به شما تجربه صدایی استریو را بدهد.

این محصول به به دلیل طراحی ارگونومیک کاملا دور گوش را گرفته و به دلیل neckband بودن آن پشت گردن قرار می گیرد و خطر سقوط را کاهش می دهد. کیفیت بالای ساخت، پشتیبانی از رمزگشایی صوتی AAC و Apt –X به خلق صدایی همه جانبه در این هدفون ها کمک کرده و خاصیت مغناطیسی آن موجب می شود که در هنگام عدم استفاده دور کردن، دو سطح هدفون به یکدیگر بچسبد.

طراحی شیک و جمع و جور هدفون دورگردنی شیائومی

وزن این محصول تنها 40 گرم است و  درایورهای دینامیک و متعادل و فرکانس یکنواخت و مناسب این هندزفری داخل گوشی نیز به انتقال این حس کمک کرده است. جنس بدنه از موادی ساخته شده است که می تواند حسی بی نظیر و نرم از استفاده از این هدفون پشت گردنی به شما منتقل کند. خوب است اضافه کنیم که از نظر طراحی نیز این محصول بسیار شیک و نازک بوده و جلوی دست و پای شما را نمی گیرد.

همچنین قسمت گردنبندی آن از مواد نرم با کیفیت بالا و بدنه مات فلزی تولید شده که انتخاب خوبی برای علاقه مندان به موسیقی است که به ظاهر و آراستگی خود نیز اهمیت می دهند. نیروی مغناطیسی که در گوشی های هدفون شیائومی وجود دارد می تواند آنها را به یکدیگر متصل نگهدارد، به طوری که پس از استفاده و آویزان شدن از گردن نگران سقوط آن نباشید.

طراحی شیک و جمع و جور هدفون دورگردنی شیائومی

نحوه عملکرد بلندگوهای داخلی این هدفون پشت گردنی

بلندگوهای داخل این هدفون سه پهنای صدای واضح را ارائه می کند و کیفیت صدای فراگیر و جلوگیری از نویز صدای محیط بیرونی کمک می کند. تراشه CSR این هدفون که با بلوتوث نیز سازگار است از تکنولوژی دکدینگ AAC پشتیبانی کرده و تجربه گوش کردن لذت بخش به یک موسیقی حرفه ای را برای شما فراهم می کند.

نحوه عملکرد بلندگوهای داخلی این هدفون پشت گردنی

صدای بلندتر و کیفیت بهتر پخش موسیقی

درایو صوتی Hi-Fi این محصول با توجه به مشخصات شنوایی کاربر تنظیم می شود. دامنه فرکانس پایین به طور خاص تقویت شده است تا صدای بلندتری را برای شما در سطح کیفیت صدای استریوی سی دی به ارمغان آورد. میکروفون این محصول نیز داخلی و می تواند به صورت یکپارچه تماس های تلفنی و پخش رسانه ای را کنترل کند. علاوه بر این با عملکرد هشدار لرزاننده هنگام تماس تلفنی، شما هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. این هدفون که از نوع دور گردنی داخل گوشی است مناسب برای ورزش، دویدن و استفاده روزانه است.

صدای بلندتر و کیفیت بهتر پخش موسیقی

میزان شارژ مطلوب برای مکالمه و موسیقی

طراحی سلامت محور آن نیز استفاده برای مدت طولانی بدون خستگی شما را تضمین می کند. این هدفون دورگردنی صدایی 360 درجه فراهم کرده و می تواند نیازهای شما را برآورده کند، خواه از آن برای ورزش و دویدن یا سرکار استفاده کنید و یا اینکه بخواهید با این محصول و موسیقی محبوبتان به سفری طولانی بروید. این محصول در مدت 2 ساعت شارژ می شود و ضمن سازگاری با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون می تواند به مدت 8 ساعت مداوم برای شما موسیقی پخش کند. همچنین با آن می توانید به میزان 10 ساعت مکالمه کنید.

میزان شارژ مطلوب برای مکالمه و موسیقی

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها