هزاران حساب توئیتری بسته شد /توئیترهای خود را چک کنید

0
747

کالاسودا_هزاران حساب توئیتری بسته شد.این خبری است که باعث می شود، هزاران کاربر توئیتری نگران شده و حساب های خود را چک کنند.

اما علت بسته شدن این هزاران حساب چیست؟

به نظر می رسد صبر توئیتر در برابر افرادی که اقدام به کپی و بازنشر گسترده و بدون اجازه توئیت‌های ارسالی کاربران می کنند، به پایان رسیده است.

البته ناگفته نماند، که در این تصمیم توئیت های متعدد کاربران شاکی برای ایجاد تغییر در فرایند امنیتی توئیتر بی تاثیر نبوده است. درواقع روند اعتراضات کاربران جواب داده است.

جالب است بدانید، در برخی از موارد، افرادی که در چنین تخلفاتی دست داشتند پول هایی را نیز برای این کارها دریافت می کردند. از جمله حساب های مشهور در توئیتر که به همین علت مسدود شده اند می توان به @Dory، @GirlPosts، @SoDamnTrue، @reiatabie، @commonwhitegiri، @teenagernotes، @finah، @holyfag و  @memeprovide اشاره کرد.

اما این حساب ها دقیقا چگونه تخلف می کردند؟ حساب های بسته شده متعلق به گروهی از کاربران بود، که تویئت های مختلفی را به اشتراک گذاشته و در مواقعی با ارسال حجم زیادی از توئیت ها نسبت به حملات تخریبی نسبت به دیگر کاربران اقدام می کردند. همچنین در بسیاری از موارد، مالکان حساب های متخلف حقوق مالکیت معنوی دیگر کاربران را نقض می کردند.

به عبارتی دقیق تر، متخلفان برای به اشتراک گذاری سریع و بدون اجازه محتوای مدنظر خود از سرویس ها و خدماتی مثل  Tweetdeck استفاده می کردند. توئیتر اعلام کرده که چنین اقداماتی نقض صریح سیاست های این شرکت محسوب شده  و هیچ فردی حق ندارد از این شبکه اجتماعی برای ارسال انبوهی از هرزنامه ها استفاده کند.باید دید این اقدام توئیتر چه بازخوردهایی خواهد داشت.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید