معرفی هشتگ های معروف اینستاگرام برای افزایش بازدید

0
1481
معرفی هشتگ های معروف اینستاگرام برای افزایش بازدید

هشتگ های معروف اینستاگرام در کنار تولید محتوای مناسب و هدف دار می توانید کمک بسیار زیادی به افزایش بازدیدکنندگان و بازدیدهای حساب کاربری اینستاگرام انجام دهد. هشتگ ها به طور کلی عباراتی هستند که طبق قاعده خاصی در پایین مطالب یا کامنت اول قرار می گیرند و ار طریق آن ها می توان به معرفی حساب کاربری خود پرداخت.

هشتگ چیست؟

قبل از معرفی هشتگ های معروف و کاربرد های آن ها قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که هشتگ چیست. به طور کلی هشتگ مطالب و محتواهای اینستاگرام را طبقه بندی می کند و کاربران بر اساس آن ها می توانند به مطالب مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند، البته در نظر داشته باشید که پیگیری کردن هشتگ ها برای صاحبان حساب های کاربری نیز بسیار ضروری است.

هشتگ را قصد داریم از دو دیدگان ببیننده و صاحب حساب مورد بررسی قرار دهیم.اگر شما یک بیننده در اینستاگرام به شمار می روید می توانید از هشتگ های مورد علاقه خود استفاده کنید و به سادگی به تمام موارد مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید، این موضوع در سرعت عمل کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری می کند و در این میان نیز می توانید با مسائل روز یا به اصطلاح ترند نیز آشنا شوید.

هشتگ برای حساب های کاربری به خصوص حساب های کسب و کاری نیز اهمیت بسیار زیادی دارد، به عنوان مثال شما قصد دارید در مورد یک فوتبالیست معروف خبری را منتشر کنید، حساب کاربری شما فالوور های زیادی ندارد اما آن بازیکن مشهور طرفداران بسیار زیادی دارد که از هشتگ اسم آن شخص پیروی می کنند از این رو با استفاده از هشتگ مناسب می توانید بازدید کنندگان از صفحه خود را به طور شگفت انگیزی افزایش دهید. این موضوع در مورد مسائل روز و پراهمیت کاربران کاربرد بسیار زیادی دارد و می توانید از آن ها برای پیشرفت خود بهره مند شوید.

هشتگ چیست؟

تاثیر هشتگ های معروف و پرکاربرد در میزان بازدید پست

در بخش بالا به معرفی هشتگ و توضیح مختصی در مورد تاثیر آن پرداختیم. در این بخش قصد داریم به طور مفصل این موضوع را در مورد بازدید های اینستاگرام توسط هشتگ های معروف را مورد بررسی قرار دهیم.

به طور کلی کاربران از روش های مختلفی می توانند وارد صفحه اجتماعی شما شوند، ساده ترین روش این موضوع است که نام حساب کاربری شما را داشته باشند و از این روش به صفحه شما متصل شوند، با این وجود در کنار اینکه کاربران ممکن است صفحه شما را فالو کرده باشد یک روش بسیار کاربردی وجود دارد که از طریق هشتگ به محتوای ایجاد شده توسط شما دسترسی پیدا کنند.

به طور کلی بر اساس ساختار هشتگ گذاری در اینستاگرام می توانید حدود 30 هشتگ برای مطلب خود انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که خودتان می توانید یک هشتگ داشته باشید که خودتان اولین بار از آن استفاده کرده اید، با این وجود استفاده از هشتگ های معروف و محبوب می توانید به طور شگفت انگیزی کاربران را به سمت صفحه اجتماعی شما بکشاند. تاثیر هشتگ را می توانید در بخش Insight پست خود در اینستاگرام مشاهده کنید که چه تعداد از افرادی که پست شما را دیده اند از طریق هشتگ ها وارد شده اند.

تاثیر هشتگ های معروف و پرکاربرد در میزان بازدید پست

چگونه کاربران از طریق هشتگ به پست اینستاگرام را پیدا می کنند

کاربران مدتی است که می توانند علاوه بر فالو کردن صفحات اجتماعی می توانند هشتگ های محبوب خود را فالو کنند و تمام پست ها مطالب این هشتگ ها نیز برای آن ها نمایش داده شود، از این رو اگر شما از هشتگی مانند لاکچری استفاده کرده باشید، تمام کاربرانی که این هشتگ را فالو کرده اند می توانند آن را مشاهده کنند و همچنین در صفحه اختصاصی این هشتگ نیز پست شما نمایش داده می شود.

این موضوع تاثیر خیره کنده ای برای مطالب شما دارد، به خصوص اگر مطالبی را که انتشار می دهید مطابق با نیاز های کاربران باشد که آن ها را پیروی می کنند. از این رو هشتگ گذاری برای اخبار و مطالب صفحات اینستاگرام به خصوص برای صفحات کسب و کاری بسیار اهمیت دارد.

چگونه کاربران از طریق هشتگ به پست اینستاگرام را پیدا می کنند

نحوه استفاده مناسب از هشتگ ها در اینستاگرام

همانطور که بیان شد برای هشتگ گذاری محدودیت هایی وجود دارد و شما می توانید تا 30 هشتگ را در پست خود مورد استفاده قرار دهید، البته قرار دادن تعداد زیادی هشتگ جذابیت های متن را از دید بسیاری کاهش می دهد و بهتر است تعداد کمتری هشتگ در این بخش قرار گیرد، در ای میان مدتی اخباری وجود داشت که اینستاگرام قصد دارد بخش هشتگ ها را برای زیبایی ظاهری پست ها مخفی کند، که این موضوع هنوز عملیاتی نشده است.

برای استفاده از هشتگ های باید عبارت هایی را انتخاب کنید که کاربران این روز ها آن ها را در اولویت های خود قرار می دهند، در نظر داشته باشید که بهتر است هشتگ های مورد استفاده مربوط به پست شما باشد و به نوعی هشتگ غیر مناسب جذابیت های آن پست را از بین می برد.

البته در نظر داشته باشید که هشتگ ها تنها برای پست ها مورد استفاده قرار نمی گیرد و می توانید استوری های خود را نیز هشتگ گذاری کنید.

حال یک سوال پیش می آید که چگونه هشتگ مناسب انتخاب کنیم. در مرحله اول بهتر است رقبای موفق خود را در این بخش مورد بررسی قرار دهید و همچنین پست های قبلی خود و هشتگ های خود را آنالیز کنید که نتیجه مثبتی به همراه داشته اند یا خیر.

اینستاگرام قابلیت بسیاری جالبی را برای شما ایجاد کرده زمانی که یک هشتگ مشهور را فالو می کنید و وارد صفحه اختصاصی آن می شوید در بخش بالایی هشتگ های مرتبط نیز به شما نمایش داده می شود که می توانید آن ها را نیز مورد استفاده قرار دهید. ای موضوع بسیار کاربردی است.

در کنار موارد یاد شده بهتر است در نظر داشته باشید که از هشتگ های مشخصی استفاده کنید. به عنوان مثال شما قصد دارید نام یک شهر را به عنوان هشتگ انتخاب کنید، نامی که در دو استان مختلف وجود دارد، در نتیجه این موضوع را در نظر داشته باشید که کاربران شما قصد دارند به جستجوی کدام کلمه به محتوای مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

نحوه استفاده مناسب از هشتگ ها در اینستاگرام

نکات مهم در مورد هشتگ های اینستاگرام

تعداد هشتگ ها بر اساس نتایج به دست آمده بهتر است در حدود 10 عدد برای هر پست باشد  و شما می توانید آن ها را از میان مناسب ترین ها انتخاب کنید.

هشتگ هایی را که مورد استفاده قرار داده اید و نتیجه گرفته اید را ذخیره کنید و این هشتگ ها برای کار شما مناسب هستند.

برای برند خود هشتگ تعریف کنید، این موضوع شاید در ابتدا کمتر مورد توجه قرار گیرد اما به مرور و پس ازگسترش کسب و کار شما هشتگ انحصاری شما به نوعی قابلیت ایجاد یک کمپین را برایتان ایجاد می کنید و به نوعی یک نماد برای شبکه اجتماعی شما به شمار می رود.

هشتگ های محبوب کسب و کار خود را امتحان کنید، با وجود اینکه در بین هشتگ های معروف رقبای بسیاری وجود دارد اما این بخش جایگاه مناسبی است که با توجه به تصاویر جذاب و متنی کاربردی بتوانید طرفداران زیادی را به دست آورید.

تشویق کنید که دوستانتان از هشتگ های انحصاری شما برای شناخته شدن آن ها استفاده کنند.

نکات مهم در مورد هشتگ های اینستاگرام

هشتگ های معروف اینستاگرام

در این بخش قصد داریم به پرکاربردترین هشتگ های اینستاگرام بپردازیم. توجه داشته باشید که در هر کدام از این هشتگ ها، هشتگ های مرتبط دیگری نیز وجود دارد که پیشنهاد می کنیم متناسب با نیاز خود آن ها را نیز مورد استفاده قرار دهید، در این میان توجه کنید که تمام هشتگ های شما در این Hashtag های معروف نباشد و به مطالب نزدیک تری به محتوای خود نیز بپردازید. در بخش زیر به معرفی برخی از هشتگ های معروف نیز می پردازیم.

#love

اولین کلمه ای که در این لیست قرار دارد به معنای عشق است که به یکی از پرکاربرد ترین هشتگ های اینستاگرام و تصاویر زیبای کاربران تبدیل شده است.

#instagood

#photooftheday

این دو هشتگ یاد شده برای تصاویر خاص و منحصر به فرد شما کاربردی است و می توانید برای آن ها استفاده کنید.

هشتگ های معروف اینستاگرام

#fashion

کلمه مد بدون شک کاربرد های متنوعی دارد و هر موضوعی که مربوط به مد و فشن باشد را شامل می شود، این بخش می تواند در بخش طراحی لباس، مو و… کاربردی باشد.

#beautiful

این هشتگ نیز شهرت بسیار بالایی دارد و هر موضوعی که به نظر زیبا است در این بخش قرار می گیرد.

#happy

ششمین هشتگی که مورد بررسی قرار می دهیم را باید خوشحالی دانست، این هشتگ به نوعی برای مطالب انرژی مثبت مورد استفاده قرار می گیرد.

#cute

هر مووضعی که جالب و جذاب باشد را می توانید با استفاده از این عنوان معرفی کنید.

#tbt

#tbt

این هشتگ به ظاهر بدون معنی است، اما مخفف عبارت #ThrowbackThursday است و کاربردی به معنای بازاریابی نوستالژیک دارد.

#like4like

این هشتگ برای تبادل لایک است

#followme

افرادی که علاقه دارند دیگران آن ها را فالو کنند می توانید از این هشتگ استفاده کنند و آن را مورد استفاده قرار دهند

#picoftheday

برای اشتراک گذاری تصاویر خاص شما است

#follow

#follow

این کلمه در میان افزادی که قصد فالو شدن را دارند محبوبیت زیادی دارد.

#me

کلمه ی من نیز در میان هشتگ های محبوب کاربران قرار دارد.

#selfie

بدون شک سلفی گرفتن را باید یک اتفاق روتین و رمزمره برای تمام کاربران گوشی های هوشمند دانست، تصاویری که به صورت سلفی گرفته می شوند در این هشتگ قرار دارند و به نوعی این هشتگ را در کنار قدرمند ترین ها قرار داده است.

#summer

هشتگ تابستان نیز به دلیل تعطیلات و مسافرات های تابستانی مورد توجه قرار می گیرد.

#art

هشتگ هنر نیاز به توضیح ندارد و تمام موارد هنری در این بخش قرار می گیرند

#instadaily

اتفاقات روزمره خود را می توانید در این هشتگ قرار دهید.

#friends

رویداد های دوستانه برای این هشتگ بسیار مناسب هستند.

#repost

#repost

تکرار کردن یک پست، برای این بخش در نظر گرفته شده است.

#nature

تصاویری که از طبیعت گرفته شده اند به خوبی می توانند در این هشتگ در کنار یکدیگر قرار گیرند و بدون شک این هشتگ را می توان یکی از جذاب ترین ها دانست.

#girl

#fun

#style

#smile

#food

#food

هشتگ های فارسی و پرکاربرد اینستاگرام

در این بخش به بررسی پرطرفدارترین هشتگ های انگلیسی پرداختیم، با این وجود بسیاری از کسب و کار در کشورمان نیاز به هشتگ های فارسی دارند، از این رو بررسی هشتگهای ایرانی اینستاگرام نیز امری ضروری به شمار می رود. برای این بخش با ما همراه باشید.

#ایران

#ایرانی

#ایرانگردی

# خوشمزه

#رفیق

#تهران

#تهرانگردی

#خاطره #عشق

#عکس

#عکاسی

#تهراني

هشتگ های فارسی و پرکاربرد اینستاگرام

#خاطره

#قديمي

#بازيگر

#خواننده

#پول

#انگیزه

#انگیزشی

#انگیزشی

#جذب

#روانشناس

#ایرانیان

#کتاب

#ویدیو

#خنده

#خنده_دار

#غم

#غم

#من

#تو

#مادر

#پدر

#خواب

#شمال

#اصفهان

#تبریز

#خوزستان

#غم

#مشهد

#خراسان

#موفقیت

#زن

#مرد

#مردانه

#دختر

#دخترانه

#دخترونه

#دخترونه

#پسر

#استقبال

#استقلال

#پرسپولیس

در این بخش به مرور 50 هشتگ پرکاربرد فارسی پرداختیم. توجه داشته باشید که هشتگ های فارسی به خوبی می توانند روی بازدید صفحات شما تاثیر گذار باشند و در بسیاری از موارد استفاده از این هشتگ ها کاربردی تر از هشتگ های انگلیسی است، زیرا استفاده از زبان فارسی در اینستاگرام رواج دارد و از این رو کاربران بسیاری از جستجو های خود را در این بخش به صورت فارسی انجام می دهند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها