نگاهی به ویژگی های بهترین اپلیکیشن گوشیهای اندروید 2019 – بخش دوم

0
187
نگاهی به ویژگی های بهترین اپلیکیشن گوشیهای اندروید 2019 – بخش دوم

به واسطه اینکه تعداد مدل های گوشی های اندرویدی در دنیا بسیار زیاد است، اپلیکیشن های اندرویدی توسط کاربران زیادی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه نگاهی به لیست بهترین اپلیکیشن گوشیهای اندروید 2019 می اندازیم تا مزایای هر یک از این بهترین اپلیکیشن ها را بررسی کنیم.

گوگل مپس و ویز

این دو برنامه که از مهمترین برنامه های ناوبری و از بهترین برنامه های آندروید هستند توانسته اند میان کاربران زیادی با محبوبیت مواجه شوند. این برنامه ها تقریبا هر هفته به روز رسانی های خاص خود را دریافت می کنند و کاملا با آخرین تغییرات به روز شده اند. به نظر می رسد که ویژگی های سخاوتمندانه ای به آنها اضافه شده است.

به غیر از اصول اولیه و طراحی جذاب این دو برنامه، نقشه های Google به شما امکان دسترسی به مکان های مورد علاقه، اطلاعات ترافیکی، مسیرها و چیزهایی مانند توقف استراحت یا پمپ بنزین را می دهد و حتی به شما اجازه می دهد که نقشه های آفلاین را به طور موقت داشته باشید. اگر تجربه استفاده از  Waze را هم دارید، می دانید که این یکی از بهترین برنامه های ناوبری است. گوگل همچنین مالک کسب و کار Waze است که برنامه ای منحصر به فرد و سرگرم کننده است به طوری که تمام ویژگی های جذاب ویز سرانجام وارد گوگل مپس نیز می شود.

گوگل مپس و ویز

گوگل اسیستنت و گوگل سرچ

عنوان بعدی نیز از آن برنامه های گوگل این غول بزرگ جستجوی اینترنتی است. این برنامه ای کاملا قدرتمند است. و روی اکثر دستگاه های Android کار می کند. شما فقط کافی است که برنامه را دانلود و سپس آن را فعال کنید. پس از آن می توانید هر چه که می خواهید را از آن بپرسید. همچنین گوگل اسیستنت  از دستورات مختلف پشتیبانی می کند. شما می توانید چراغ ها را کنترل کنید، از کنترل جمعیت سوالاتی بپرسید، و مشکلات ریاضی ساده مانند جمع و تفریق را با آن حل کنید.. دستیار گوگل رایگان است. آمازون الکسا نیز یکی دیگر از برنامه های عالی در این زمینه است، اما مانند دستیار گوگل ویژگی های متنوعی ندارد.

گوگل اسیستنت و گوگل سرچ

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها