هوآوی سهوا مشخصات ساعت هوشمند خود را لو داد

0
676
هوآوی سهوا مشخصات ساعت هوشمند خود را لو داد

هوآوی سهوا مشخصات ساعت هوشمند خود را لو دادکالاسودا – مشخصات فنی ساعت هوشمند هوآوی به نام هوآوی واچ جی تی و تصاویر آن به طور سهوی در وبسایت رسمی این شرکت قرار گرفت.

هوآوی چند روز پیش از عرضه رسمی ساعت هوشمند Watch GT در تاریخ 16 اکتبر، مشخصات آن را روی وبسایت خود لو داد. این صفحه اکنون بسته شده است، اما خبرنگاران آنقدر چابک بودند که به سرعت این اطلاعات و عکسها و جزئیات مهم را از آن صفحه بیرون بکشند.

ساعت هوشمند جدید دارای یک صفحه نمایش 1.39 اینچی آمولد 454 در 454، یک پردازنده کورتکس M4 و باتری 420 میلی آمپری است. ظاهرا طول عمر این باتری در حالت Watch mode 30 روز است و در حال استفاده معمولی و GPS روشن تا 22 ساعت باتری دوام می آورد.

 

مقاوم در برابر آب

مانیتور ضربان قلب در پشت دستگاه وجود دارد و دستگاه تا عمق 5ATM مقاوم در برابر آب است. وزن این ساعت تنها 46 گرم بدون بند است. این یک پوسته فولاد ضدزنگ 316L و حاشیه های سرامیکی است. روکشی که برای این ساعت در نظر گرفته شده است روکش PVD است که اثرانگشت و لکه روی ساعت باقی نمی گذارد.

سیستم عامل هوآوی برای پوشیدنی هایش در این ساعت اعمال شده است که می تواند فعالیت ها و ردیابی را در خواب نیز فعال کند و همچنین نوتیفیکیشن ها را به گوشی ارسال می کنند. این پوشیدنی دارای حسگرهایی مانند GPS/GLONASS/Beidou/Galileo برای تعیین دقیق ترین موقعیت ممکن است.

هوآوی سهوا مشخصات ساعت هوشمند خود را لو داد

پایه شارژ مغناطیسی این ساعت می تواند ساعت هوشمند GT را در کمتر از 2 ساعت از صفر به 100 درصد برساند. یک شایعه نیز در این خصوص وجود دارد که قیمت این دستگاه می بایست 200 یورو قیمت داشته باشد که قیمتی محتمل است، اگر دارای همین ویژگی ها باشد..

همچنین طبق شایعات به نظر می رسد که ساعت هوشمند جدید هوآوی از سیستم گوگل به نام Wear OS پشتیبانی نکند و سیستم عامل اختصاصی خود را برای ساعت های هوشمند خود عرضه کند. با این حال این ساعت دارای ویژگی هایی مانند ردیاب سلامت، تناسب اندام و دریافت نوتیفیکیشن از گوشی است.

 ظاهرا سیستم عامل هوآوی نیاز به قدرت کمتری برای اجرا نسبت به سیستم عامل Wear OS گوگل دارد. بنابراین یکی از مزیت های اصلی آن طول عمر بالای باتری (14 روز و 20 ساعت با فعال کردن GPS) خواهد داشت که این کار را با یک باتری استاندارد 420 میلی آمپری به انجام می رساند. در واقع طول عمر عالی باتری، یکی از موارد کلیدی لو رفته در اطلاعات این ساعت است.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها