هواوی ساعت هوشمند  جدیدش را معرفی کرد

0
805

کالاسودا_ساعت هوشمند هواوی معرفی شد. این ساعت هوشمند از «اندروید وی یر» به «وی یر او اس» ارتقا یافته است.

ساعت هوشمند هواوی، یکی از جدیدترین مدل های ساعت است که با هدف توسعه فناوری رونمایی شده است. هوآوی درحال‌توسعه محصول خود بر اساس قابلیت‌های مدل سال گذشته به نام Huawei Watch 2 است.

جالب است بدانید که هوآوی مدل جدید را شماره ۳ لقب نداده و ترجیح داده است از نام «هوآوی واچ ۲۰۱۸» استفاده کند. به گفته ایوان بلس، لودهنده معروف، طراحی ساعت جدید هوآوی رادیکال نبوده و شبیه مدل قبلی و البته ورزشی‌تر است.

افزون بر این ها، ۲ سنسور جدید به ساعت افزوده‌شده است که یکی اندازه‌گیری رطوبت محیط و بارش را انجام داده و دیگری سنسور ژئومغناطیسی است که ردیاب حرکتی در محیط بیرونی را با دقت بالا اندازه‌گیری می‌کند. مدل ۲۰۱۸ یک فرق دیگری هم دارد و اینکه به گفته ایوان بلس، مجهز به eSIM خواهد بود.

از دیگر ویژگی های این محصول جدید می توان به تراشه کوآلکوم ۲۱۰۰ در کنار ۷۶۸ مگابایت رم و ۴ گیگ حافظه داخلی با نمایشگر ۱.۲ اینچی اولد و رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل؛اشاره کرد .

نگاهی به این ویژگی ها نشان می دهد که بخشی از سخت‌افزار ساعت ۲۰۱۸ هوآوی است که فرقی با مدل فعلی نکرده است.در بازار ساعت‌های هوشمند گفته می‌شود سامسونگ در حال ساخت گی یر اس۴ به نام گلکسی واچ و اپل در حال ساخت اپل واچ سری ۴ است.

هواوی ، شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چین قرار دارد. هوآوِی بزرگ‌ترین شرکت ارائه کننده سرویس‌های ارتباطی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است .هوآوِی بیش از ۱۴۰٫۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود ۴۶٪ درصد در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید