هواوی Y7 Pro نسخه 2019 به چه مشخصاتی به فروش می رسد؟

0
742
هواوی Y7 Pro نسخه 2019 به چه مشخصاتی به فروش می رسد؟

گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه 2019 با ظاهری شبیه به پی اسمارت 2019 روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگی همراه است که به نظر در سال 2019 یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند هواوی لقب گیرد. هواوی در سال 2019 قصد دارد برای حفظ رتبه دوم خود در میان پرفروش ترین برند های موبایل تلاش های خود را افزایش دهد.

گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه 2019 با چه قابلیت هایی روانه بازار فروش می شود؟

این گوشی هوشمند 6.26 اینچی از نظر صفحه نمایش بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این گوشی موبایل از نسبت تصویر 19.9 به 9 بهره می برد و رزولوشن اچ دی پلاس این محصول برای یک گوشی خوش قیمت بسیار قابل قبول خواهد بود. هواوی در این گوشی هوشمند از پنل صفحه نمایش ال سی دی بهره می برد.

استفاده از پردازنده اسنپدراگون 450 در سال 2019 به نظر زیاد قابل قبول نباشد و کاربران برند هواوی توقع داشتند که این محصول با پردازنده ی قدرتمند تری روانه بازار فروش شود اما به هر حال استفاده از این پردازنده برای یک گوشی 170 دلاری نقطعه ضعف محسوب نخواهد شد. در کنار این پردازنده هواوی از رم نرم افزاری سه گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایتی استفاده می کند که این گوشی خوش قیمت قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس دی را برای کاربران قرار داده است.گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه 2019 با چه قابلیت هایی روانه بازار فروش می شود؟

هواوی در سال 2019 تمرکز خاصی روی دوربین سلفی خواهد داشت از این رو دوربین سلفی این محصول نیز قدرتمند تر از دوربین اصلی خواهد بود. گوشی هوشمند هواوی Y7 Pro نسخه 2019 دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است و دوربین اصلی این محصول نیز مانند گوشی های سال 2018 دوگانه خواهد بود. حضور لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی برای این محصول شبیه به گوشی های هوشمند سال گذشته این برند است و به نظر ویژگی خاصی محسوب نشود.

این گوشی هوشمند از یک باتری 4000 میلی آمپری بهره خواهد برد که برای این گوشی هوشمند بسیار مناسب خواهد بود. به نظر می رسد این گوشی هوشمند فاقد حسگر اثر انگشت باشد و هواوی قصد دارد از قابلیت تشخیص چهره که در گوشی های میان رده خود استفاده می کند در این محصول نیز به کار گیرد. این گوشی هوشمند در رنگ های آبی و مشکی به زودی روانه بازار فروش می شود.

گوشی های سری Y هواوی در سال های اخیر فروش بسیار خوبی را به دست آورده اند و تقریبا عدم ارسال پشتیبانی نرم افزاری را می توان نقطه ضعف این گوشی های هوشمند در نظر گرفت که نوکیا از این نقطه ضعف بهترین سود را برده و مدتی پیش اعلام کرد که تمام گوشی های این برند تا دو سال به روز رسانی اندروید را دریافت می کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها