هواپیمایی امارات مدل جدیدی از پروازهای مدرن first class  رونمایی کرد

0
1716
هواپیمایی امارات مدل جدیدی از پروازهای مدرن first class  رونمایی کرد|کالاسودا
هواپیمایی امارات مدل جدیدی از پروازهای مدرن first class  رونمایی کرد|کالاسوداکالاسودا_امارات با رونمایی از جذاب ترین پرواز درجه یک خود ، بسیاری از مخاطبان پروازهای بین المللی را شگفت زده کرد. این نخستین پرواز سوپر اسپرت در جهان است که با الهام از مرسدس بنز طراحی شده است.

کابین این هواپیمای لوکس و اسپرت ۴۰ فوتی  و بسیار بزرگ است. افزون بر این ها این هواپیما دارای اتاق های خصوصی و ویژه و صندلی های  “صفر جاذبه” ( “zero-gravity” ) است .

افزون بر این ها این هواپیما دارای ، پنجره های مجازی  است . پنجره هایی که کمک می کند کاربران تصاویر دلخواه خود را روی شیشه تماشا کنند .

این سیستم پروازی قدرت لغو نویزهای مزاحم را دارد و در نتیجه شما با هدفون E1 از برند انحصاری Bowers  Wilkinsقادر به شنیدن قوی ترین صداهای ممکن هستید . جالب است بدانید این شرکت هدفون های وایرلس مذکور را به شکل   انحصاری برای امارات توسعه داده است.

اتاقک های این هواپیما دارای یک جفت دوربین دوچشمی سافاری است . افزون بر این ،  یک سیستم سرگرمی با ۲۵۰۰ کانال  با گیرنده های دوربرد و بی سیم است .

همچنین این پرواز firstclass ، دارای یک تلویزیون فوق العاده  قوی با صفحه نمایش ۳۲ اینچی است . این یک رکورد  خیره کننده برای انواع تلویزیون های دیجیتال در دنیای پرواز است . اما همه امکانات این پرواز لوکس به همین جا ختم نمی شود . بلکه نورپردازی خیره کننده (تحت کنترل کاربر ) و همچنین سیستم هوشمند تنظیم درجه هوا از دیگر امکانات این پرواز است .

این سیستم به مسافران اجازه می دهد دمای کابین را بین ۱۸ تا ۲۶ درجه سانتیگراد  ۶۴ تا ۷۹ درجه فارنهایت تنظیم کنند.اما بد نیست باز هم بازگردیم به پنجره های هوشمند مجازی ، این پنجره ها که هم در سوئیت ها و هم در راهرو ها قرار دارند به کاربران مناظری خیره کننده را هدیه می دهند.

صندلی های صفر گرانشی نیز با الهام از ناسا طراحی شده اند . صندلی هایی که  دارای یک موقعیت استراحت خیره کننده هستند .  بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط هواپیمایی امارات هر گونه فشار از آرنج، پشت و گردن به منظور دستیابی به حداکثر راحتی توسط این صندلی ها به صفر می رسد .

تا کنون مجموع ۶ عدد از مدل های Boeing 777به این شیوه لوکس طراحی شده اند که احتمال می رود بنا بر نیاز بازار بیشتر هم باشند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها