هکرها آبروی HBO  را بردند

0
325

هکرها آبروی HBO  را بردند|کالاسودا

کالاسودا-هکرها آبروی   شبکه HBO را در ایمیلی که منتشر کرده اند برده اند . ایمیلی  که آبروی برای مدیران این شبکه باقی نمی گذارد . ایمیلی که خبر از تمایل مدیران این شبکه برای پرداخت مبالغی هنگفت به هکرها دارد.

چه خبرهای مرتبط با هکرها را دنبال کنید و چه از طرفداران سریال بازی تاج و تخت باشید، قطعا در جریان اتفاقات تلخ یک هفته اخیر هستید . اتفاقاتی که نه تنها کام مدیران شبک بلکه کام بازیگران و بازدید کننده های سریال را تلخ کرده است.

درست یک هفته پیش بود که هکرها با هجوم به وب سایت شبکه بخش هایی از اطلاعات را به یغما بردند. اما مدیران شرکت HBO ضمن ابراز امیدواری بیان کردند که میزان خسارات این حمله هکری چندان اهمیتی ندارد. اما به مرور مشخص شد، وضعیت بسیار پیچیده تر از آن است که تصور می شد.

هکرها نه تنها بخشی از قسمت‌های سریال بازی تاج و تخت که هنوز پخش نشده  را منتشر کرده اند، بلکه فیلم نامه‌های بخش‌های بعدی این سریال و حتی ایمیل‌ها، تلفن‌ها و آدرس محل سکونت بازیگران مشهور سریال یاد شده را به سرقت برده‌اند. آنها اخیرا  بخشی از این اطلاعات را هم در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

اکنون هکرها با ارسال یک پیغام ایمیلی آبروی مدیرانHBO  را برده اند. چرا که علیرغم تظاهر مدیران این شبکه به این که هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است، این ایمیل نشان می دهد مدیران حاضرند تا ۲۵۰ هزار دلار باج دهند  .

جان بیلر مدیر اجرایی این شبکه فردی است که با ارسال ایمیلی به هکرها در تاریخ ۲۷ جولای از آنها به علت اگاه کردن شرکتش از آسیب‌پذیری‌های امنیتی خود تشکر کرده است.

وی از هکرها خواسته یک هفته بیشتر صبر کنند تا این شبکه با حسن نیت ۲۵۰ هزار دلار پول مورد درخواست آنها را بپردازد. مدیر یاد شده پرداخت این مبلغ را پاداشی برای شناسایی آسیب پذیری خود توصیف کرده است.موضوعی که موجی از تمسخر را بین کاربران مجازی به راه انداخته است.

HBO  مشخص  نکرده آیا ارسال چنین ایمیلی را برای هکرها تایید می‌کند یا خیر. اما برخی افراد مطلع سندیت آن را پذیرفته‌اند. به گفته آنها این کار تلاشی برای خرید وقت و ارزیابی موقعیت است. هکرها تا به حال بخشی از داده‌های مسروقه را در اینترنت منتشر کرده‌اند.

البته هنوز مشخص نیست آیا هکرها با دریافت ۲۵۰ هزار دلار پول راضی می شوند یا نه. زیرا آنها خواستار دریافت باجی چند میلیون دلاری شده بودند. اما با این وجود ارسال این ایمیل نشان می دهد اوضاع بیش از آن که به نظر می رسد از کنترل خارج شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها