هک کنسول بازی پلی استیشن چهار با این روش ها ممکن می شود

0
2646
هک کنسول بازی پلی استیشن چهار با این روش ها ممکن می شود

هک کنسول بازی پلی استیشن چهار با این روش ها ممکن می شودکالاسودا- هک کنسول بازی پلی استیشن چهار موضوعی است که از زمان عرضه این محصول مورد بررسی بسیاری از هکرها و کاربران گرفت. تا مدتی پیش هک کنسول بازی پلی استیشن چهار به صورت خاصی انجام می گرفت که از اکانت های سرقت شده استفاده می شد و کاربران به محض اتصال به اینترنت با مشکلات بسیاری رو به رو می شدند. حال مدتی پیش خبری منتشر شد که این کنسول بازی توسط گروهی هک شده و می توان پس از دستور العمل خاصی به اجرای بازی های این کنسول پرداخت.

مدتی پیش گروهی هکر با نام SpecterDev ادعا کردند که به زودی روش هک کنسول بازی پلی استیشن چهار را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با این وجود سونی هیچ عکس العملی در قبال این موضوع نداشت و این گروه هکر در تاریخ 28 می 2018 اعلام کردند که هک کنسول بازی پلی استیشن چهار با کمترین ضریب خطا صورت می گیرد.

هک کنسول بازی پلی استیشن چهار با این روش ها ممکن می شود

در حال حاضر هک کنسول بازی پلی استیشن چهار به دو روش قابل اجرا است که باید این موضوع را در نظر بگیرد که هک این محصول نیاز به سیستم عامل نسخه 5.05 دارد و اگر نسخه سیستم عامل پلی استیشن چهار شما بالاتر از این نسخه باشد به نظر باید تا مدتی دیگر صبر کنید. حال قصد داریم به بررسی قدم به قدم هک کنسول بازی پلی استیشن چهار بپردازیم. در این بخش سعی شده است تمام مراحل به صورت کامل توضیح داده شود و اگر با مشکلی رو به رو شدید می توانید در بخش کامنت سوال های خود را مطرح کنید و در حد توان شما را در اجرای این موضوع یاری خواهیم کرد. در هر دو روش هک کنسول بازی پلی استیشن چهار به صورت نرم افزاری صورت می گیرد و نیازی به باز شدن محصول به صورت سخت افزاری نیست.

هک کنسول بازی پلی استیشن چهار با این روش ها ممکن می شود

قبل از شروع هک کنسول بازی پلی استیشن چهار باید برخی موارد مورد نیاز را دریافت کرده و آن را در یک فلش مموری ذخیره کنید:

به روز رسانی نسخه 5.05 پلس استیشن چهار ( تنها کنسول هایی هک می شوند که این نسخه را دارا باشند. پس اگر کنسول بازی شما بالاتر از این نسخه باشد تنها می توانید با روش های قدیمی فضای کنسول خود را با بازی های مورد علاقه پر کنید که با مشکلات بسیاری رو به خواهید شد یا اینکه مدتی بیشتر صبر کنید تا نسخه سیستم عامل کنسول شما نیز قابلیت هک شدن را داشته باشد.)

دانلود نرم افزار Python

هک کنسول بازی پلی استیشن چهار با این روش ها ممکن می شود

دانلود PS4 Exploit برای ویندوز 64 بیتی

پس از دریافت این نرم افزار ها کار آغاز هک کنسول بازی پلی استیشن چهار آغاز می شود.

روش اول

همانطور که بیان شد پس از دانلود PS4 Exploit وارد این نرم افزار شده و یک فایل CMD را اجرا می کند و بعد از اجرا یک صفحه برای شما باز می شود که سرور های DNS و HTTP هستند در بخش دیگری نیز DNS IP قابل رویت است. حال این اطلاعات را روی صفحه کامپیوتر خود داشته باشید.

کنسول بازی خود را روشن کرده و به بخش Network رفته و بعد از ورود به قسمت  Set up internet connection، گزینه‌ موجود را به Custom تغییر بدهید و IP مشخص شده در بخش قبلی را وارد کنید.

حال باید به اینترنتی متصل شوید که با ps4-exploit-host از آن DNS IP گرفتید. سپس باید قسمت Setting را در حالت گزینه Automatic بگذارید و همچنین گزینه DHCP Host Name را به Do Not Specity تغییر دهید.

در این بخش باید وارد DNS Setting شده و گزینه Manual را انتخاب کنید. شما باید در این قسمت همان IPیی که با ps4-exploit-host بدست آوردید را بزنید. قسمت پایینی این بخش نیازی به پر کردن ندارد.

در انتها نیز باید باید وارد قسمتی با نام MTU Setting شوید و گزینه آن را بر روی Automatic بگذارید. در قسمت Proxy Server هم گزینه Do Not Use را فعال کنید.

پس از این مراحل باید وارد تنظیمات شده و گزینه User’s Guide/Helpful Info را انتخاب کرده  تا صفحه Playload برای شما نمایان شود و شما باید گزینه ۵٫۰۵ را انتخاب کنید. حالا باید حالت Blocker کنسول خود را روشن کنید تا آپدیت خودکارغیرفعال شود. . حالا باید گزینه Mira را بزنید تا هک کنسول بازی پلی استیشن چهار صورت گیرد.

پس از پایان این مرحله با زدن دکمه پی اس وارد صفحه اصلی شوید و به بخش Debug Setting مراجعه کنید. در این بخش کنسول شما هک شده و می توانید از بازی های متنوعی استفاده کنید.

روش دوم کمی متفاوت است

هک کنسول بازی پلی استیشن چهار با این روش ها ممکن می شود

در این روش تا اواسط مرحله ششم یکسان است و پس از مرحله Payload مراحل زیر را ادامه می دهید.

از طریق مرور گر خود کنسول به این آدرس مراجعه کنید و سپس آن را در کنسول بازی خود کپی کنید.

پس از کپی شدن این بخش با فریمور های مختلفی رو به رو می شوید در این بخش نسخه 5.05 را باید انتخاب کنید. بعد باز شدن صفحه جدید گزینه Hen+Mira رو میزنید. حالا مثل قبل منتظر میمونید تا You’re all set نمایان می شود.

در هنگام هک کنسول بازی پلی استیشن چهار باید نکات زیر را توجه کرد:

بهتر است بازی های هکی را روی هارد اینترنال نصب کنید، زیرا هارد های اکسترنال ممکن است عملکرد بازی و اجرای آن را کاهش دهند.

اگر نسخه فریمور سیستم عامل شما بالاتر از 5.05 باشد بهتر است از این دو روش استفاده نکنید.

اگر قصد دارید به روز رسانی نسخه 5.05 را از طریق فلش مموری انتقال دهید، باید از فلشی استفاده کنید که از فرمت FAT32 استفاده می کند.

در انتها روش دیگری نیز وجود دارد که در مسیری کوتاه تر شما را هدف خود می رساند. این روش کمتر مورد استقبال کاربران قرار می گیرد و پیشنهاد می کنیم روش های دیگر را برای این موضوع انتخاب کنید با وجود این مسائل پس از اتصال به اینترنت و قطع کردن امکان به روز رسانی خودکار می توانید مسیر زیر را مورد استفاده قرار دهید. این روش در ویدئوی زیر اعلام مشخص شده و در بخش دیگر این ویدئو روش دوم هک را مورد بررسی قرار می دهیم

با توجه به تجربیات کاربران و آزمایش های انجام شده مشکلی برای دستگاه در حین هک کنسول بازی پلی استیشن چهار پیش آید اما اگر در این میان با مشکلی رو به رو شدید می توانید در بخش نظرات مشکلات خود را به اشتراک بگذازید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها