هیوندای النترا N Line 2021 با قدرت بیشتر و طراحی جذاب‌تر

0
101

هیوندای النترا یک سدان مدرن و جدید است که اکنون عملکرد آن در مدل هیوندای النترا N Line 2021 بهتر شده و طراحی آن زیباتر است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، طراحی Elantra N Line با چرخ‌های 18 اینچی بسیار زیباتر به نظر می‌رسد، با وجود سپرهای جدید، دریچه‌های هوای بزرگتر، لوله‌های اگزوز دوتایی و دیفیوزر عقب، طراحی تهاجمی‌تری داشته و به یک سدان اسپورت زیبا تبدیل شده است.

البته همه چیز محدود به طراحی زیبای آن نیست؛ Elantra N Line با موتور 1.6 لیتری توربو I4 با 201 اسب بخار و 195 فوت پوند گشتاور تولید می‌شود. هر دو مدل گیربکس شش سرعته دستی و هفت سرعته دو کلاچه عرضه شده و هیوندای می‌گوید N Line دارای سیستم تعلیق عقب چند لایه، روتور ترمز جلو بزرگتر و تنظیم تعلیق بهتر است.

در داخل خودروی Elantra N Line؛ فرمان جدید، صندلی‌های اسپرت و پدال‌های فلزی قرار داده شده است و مشابه مدل قبلی از سیستم سرگرمی لمسی با سازگاری Apple CarPlay و Android Auto بهره می‌برد.

N Line با فناوری هشدار برخورد ، کمک به رانندگی در بین خطوط، دید بر نقاط کور و هشدار عبور و مرور همراه خواهد بود. کلید دیجیتالی Hyundai نیز برای کاربران اندرویدی درج شده است.

دقیقاً مشخص نیست Elantra N Line چه قیمتی دارد. اما نسخه فعلی – Elantra Sport 2020 – در حدود 25،000 دلار فروخته می‌شود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها