با واقعیت افزوده گوگل ، حیوانات را در اندازه واقعی ببینید

0
1280
با واقعیت افزوده گوگل ، حیوانات را در اندازه واقعی ببینید

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O خود که در ماه می برگزار شد اعلام کرد که یک ویژگی دیگر را به نتایج جستجوی خود اضافه خواهد کرد و آن مدل های واقعیت افزوده است که به کاربران اجازه می دهد تا به عنوان یک تصویر سه بعدی در نتیجه جستجو آن را مشاهده کنند. این شرکت تنها با استفاده از ARCore یا ARKit-ready Android گوشی یا آیفون این کار را انجام می دهد.

جلوه های بصری و صوتی مناسب با کاراکترها

این ویژگی فعلا تنها برای چند حیوان مانند ببر، شیر، پاندا غول پیکر، گرگ و تعدادی حیوان دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این حیوانات حتی دارای جلوه‌های بصری و صوتی متناسب هستند. مثلا ببرها می ‌غرند، سگ ‌ها پارس می‌ کنند و گوش شان را می‌ خارانند، پانداها یک تکه بامبو را می‌جوند و گربه‌ ها پاهایشان را می ‌لیسند و خود را تمیز می ‌کنند. بنابراین حالتی کاملا واقعی به آنها می دهد.واقعیت افزوده گوگل

این یک ببر واقعیت افزوده است

اگر شما یک گوشی مجهز به واقعیت افزوده داشته باشید، می توانید حیوانات انتخاب شده را به فضای مرورگر خود مثلا safari منتقل کنید. اکنون پس از اینکه نام حیوانی را در گوشی AR خود جستجو کردید، یک باکس کوچک از تصویری متحرک همراه  با امارهایی را به شما نشان می دهد و از شما دعوت می کند که برای دیدار با یک گرگ واقعی آماده شوید.

برای استفاده از این ویژگی، باید یک دستگاه سازگار با گوگل داشته باشید و حیوان مورد نظر خود را در جستجوی گوگل وارد کنید. سپس روی مشاهده در حالت سه بعدی یا View 3D کلیک کنید. هنگامی که روی برگه AR در بالای صفحه کلیک می کنید، آن را به حالت واقعیت افزوده خواهید برد.

البته چنین مواردی جزو جاه طلبی های گوگل محسوب نمی شود، برای یک تست برای ویژگی ناوبری واقعیت افزوده برای گوگل مپس بوده و پخش کننده های AR Playmoji را برای کاربران است.این یک ببر واقعیت افزوده گوگل است

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها