وانت برقی هامر

0
1274

طبق گزارش ها کمپانی جنرال موتورز (GM) قصد دارد خودروی هامر (Hummer) را در شکل یک خودروی برقی تولید کرده و به بازار عرضه کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، خودروی هامر که در ابتدا یک خودرو با سوخت بنزینی پرمصرف بود زودی می‌تواند به عنوان وسیله نقلیه برقی سازگار با محیط زیست (EV) وارد بازار شود. طبق گفته وال استریت ژورنال، جنرال موتورز قصد دارد در اوایل سال 2022 هامر را به صورت یک خوردوی برقی پرقدرت وارد بازار کند.

علاوه بر این، اولین طراحی از هامر جدید در ماه آینده در تبلیغات مسابقه مشهور “سوپر بول” در آمریکا و به وسیله ی “لبرون جیمز” ستاره بسکتبال دنیا ارائه خواهد شد.

در حال حاضر، طبق گفته‌ها، این خودروساز قصد دارد هامر را به عنوان یک وانت برقی آفرود تولید نماید.

وال استریت ژورنال می‌گوید مدل جدید تحت برند GMC از زیر مجموعه‌های جنرال موتورز  قرار می‌گیرد. علاوه بر این، طبق گفته‌های این خودروساز، هامر اولین خودروی برقی در بین چندین خودرو شاسی بلند برقی و وانت‌های برقی GM است که قصد دارد تا طی چند سال آینده به بازار عرضه کند.

این خبر یک خبر غافلگیرانه و در عین حال منطقی است که جنرال موتورز (GM) قصد باز گرداندن هامر در شکل متفاوتی را دارد؛ همانطور که می دانید تسلا نیز با ارائه خودرو Cybertruck ثابت کرد که به این نوع خودروهای برقی علاقه داشته و بازار نیز خواهان آن است. با این حال، فراتر از سایبرتراک تسلا، هامر باید در یک میدان شلوغ رقابت کند که به زودی شامل خورو های برقی F-150 فورد و R1T ریویان نیز خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها