وان پلاس ۱۲ پادشاه جدید شاخص AnTuTu

0
588

پرچمدار وان پلاس ۱۲ هنوز نیامده، پادشاه شاخص فنی AnTuTu شد.

به گزارش کالاسودا، این گوشی با امتیاز کلی ۲۳۳۳۰۳۳  در بنچمارک انتوتو توانست بالاترین امتیاز کسب شده توسط یک گوشی اندرویدی با اسنپ دراگون ۸ نسل سوم را کسب کند.

البته دلایلی زیادی وجود دارد که چرا گوشی‌های اندرویدی با همین چیپست نتوانسته‌اند چنین امتیازی را بدست بیاورند.

«لی جی» مدیر وان پلاس در این زمینه تاکید کرد که شرکتش با سازندگان تراشه، توسعه دهندگان بازی و سایر سازندگان مرتبط برای توسعه وان پلاس ۱۲ دست به همکاری گسترده زده که نتیجه آن بهینه سازی در عملکرد گوشی است.

از سوی دیگر بهینه سازی سخت افزاری در کنار بهینه سازی نرم افزاری جواب می‌دهد و وان پلاس رابط کاربری UI تمیز و بدون نقصی را توسعه داده که منجر به سربار کم روی حافظه و منابع سی پی یو شده است.

این فاکتور باعث عملکرد بهتر گوشی شده و روی بنچمارکهایی مانند انتوتو خوش می‌درخشد.

البته وان پلاس نه تنها بهترین چیپست یعنی اسنپ دراگون ۸ نسل سوم را برای پرچمدار اندرویدی خود برگزیده، بلکه ۲۴ گیگ رم نیز روی آن تعبیه کرده است.

قبلا گفته شده است که اسنپ دراگون ۸ نسل سوم زیر بار شدید ناکارآمد می‌شود اما وان پلاس با تعبیه محفظه بخار هوشمند این مشکل را حل کرده است.

به هر حال اگرچه وان پلاس ۱۲ توانسته بهترین امتیاز را از انتوتو بگیرد اما عملکرد واقعی را نشان نمی‌دهد، بلکه ایده مناسبی از عملکرد پایدار را به کاربر در این شاخص نشان می‌دهد.

در مورد عملکرد واقعی، همه چیز به نحوه عملکرد گوشی هوشمند حین انجام وظایف عادی مربوط می‌شود و برای تست عملکرد پایدار، گزینه قابل اعتماد این است که یک بازی بسیار پرمصرف را مانند Genshin Impact انجام دهید که  این بازی حتی قدرتمندترین چیپست‌ها را به زانو در می‌آورد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها