واکنش مقامات وان پلاس به انتقادات شدید

0
360
واکنش مقامات وان پلاس به انتقادات شدید|کالاسودا

واکنش مقامات وان پلاس به انتقادات شدید|کالاسوداکالاسودا – چند روز پیش خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه گوشی وان پلاس اطلاعات کاربران را گردآوری کرده و از انها استفاده میکند. سیل انتقادات در سایتها و شبکه ها به قدری زیاد شد که مدیران و سران این شرکت را وادار به واکنش کرد.

کارل پی، موسس این شرکت در این باره این مسئله به رسانه ها در مورد نحوه تغییرات مورد نیاز در خصوص گرداوری داده های کاربران در اینده خبر داد و گفته است: تا اواخر اکتبر، همه گوشی های وان پلاس دارای اپدیتی برای نصب ویزارد خواهند شد که از کاربران میپرسد ایا دوست دارند که به برنامه های تجربه کاربری ما و گرداوری اطلاعات ملحق شوند یا خیر؟ این برنامه نصبی به روشنی نشان میدهد که برنامه از داده ها برای تحلیلهای اماری استفاده میکند. بعلاوه ما توافقنامه شرایط استفاده از خدمات را در خصوص استفاده از گردآوری تحلیلها برای کاربران توضیح داده ایم. همچنین باید با توضیح این مطلب خیال کاربران را راحت کنیم که ما شماره های تلفن، ادرسهای mac و اطلاعات Wifi را گرداوری نمیکنیم.

پی برای کاربران فعلی توضیح داد که گرداوری داده ها میتواند توسط کاربر با رفتن به گزینه تنظیمات غیر فعال شود. برای این کار کافیست که به Setting- Advanced- Join user experience program بروید. برای کاربران جدید نیز این امکان از همان ابتدای ورود به گوشی وجود دارد که ان را غیر فعال کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها