ورود God of war به پی سی در 14 ژانویه 2022

0
43

استودیوی سانتا مونیکا روز 14 ژانویه 2022 را تاریخ ورود بازی God of war روی پی سی اعلام کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از پلی استیشن، گریس اورلیدی مدیر ارشد در استودیو، در پستی نوشت بسیار هیجان زده هستند که تاریخ 14 ژانویه را برای عرضه روی پی سی اعلام می‌کنند.

وی از حامیان و علاقه‌مندان آخرین فصل داستان کریتوس از زمان انتشار تشکر کرد.

به گفته وی از اوت 2021 تاکنون 19.5 میلیون نسخه از God of war برای پلی استیشن 4 فروخته شده و منتظر به اشتراک گذاری تجربه جدید روی رایانه شخصی برای این بازی هستند.

وی از ارائه نسخه منحصربفرد روی پی سی نام برد که از تمام پتانسیل دوربین سینمایی و بدون برش با وضوح 4K بهره گرفته شده است.

بدین ترتیب کاربر پی سی می‌تواند طیف گسترده‌ای از تنظیمات و گزینه‌های گرافیکی را در اختیار گرفته تا تجربه بصری خود را بر اساس علاقه خود تنظیم کند.

سایه‌ها با وضوح بالاتر تعریف شده و بازتاب بهتری از فضای صفحه جلوه‌گر می‌شود.

بنابراین کیفیت بصری چشمگیری برای کاربر پی سی به صورت منحصربفرد خلق شده که از صفحه اسکرین فوق عریض 21:9 پشتیبانی می‌شود.

گفتنی است کاربران حین خرید نسخه پی سی از محتوای دیجیتال ضمیمه نیز به شرح زیر بهره مند خواهند شد.

Death’s Vow Armor Sets for Kratos and Atreus

Exile’s Guardian Shield Skin

Buckler of the Forge Shield Skin

Shining Elven Soul Shield Skin

Dökkenshieldr Shield Skin

{خدای جنگ God of War یک فرنچایز چندرسانه‌ای بازی ویدئویی مبنی بر اسطوره‌شناسی به سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط دیوید جفی در استودیو سنتا مونیکا سونی خلق شده‌است. این مجموعه با انتشار نخستین قسمت خود در سال ۲۰۰۵ برای کنسول پلی‌استیشن ۲ آغاز شد و از آن زمان به بعد تبدیل به یک عنوان پرچمدار برای برند پلی‌استیشن شده‌است. داستان بازی درباهٔ کریتوس، جنگجوی اسپارت است که با فریب آرس، خدای جنگ یونانیان و مربی سابقش، دست به کشتن همسر و دخترش می‌زند. کریتوس برای رهایی خود از عذاب و کابوس‌ها به خدمت المپ نشینان در می‌آید. اما چیزی نمی‌گذرد که به دلیل توطئه‌های آن‌ها، خود را درگیر مقابله با المپ نشینان می‌یابد. سال‌ها پس از نابودی یونان باستان، کریتوس همراه با پسر جوانش آتریوس به نورس می‌رسد. این دو سفر خود را در چندین قلمرو اساطیر اسکاندیناوی آغاز می‌کنند تا به قولی که به مادر مرحوم پسرش داده‌است وفا کند.}

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها