ولخرجی خانم ها در بازی های مختلف تلفن همراه

0
680

کالاسودا_تحقیقات نشان داده که ۷۹ درصد از کاربران خانم بازی های تلفن همراه علاقه عجیبی به هزینه کردن در این بازی ها دارند.

این تحقیقات توسط یک شرکت تبلیغاتی و بازاریابی انجام شده که به صورت دقیق بازار بازی های تلفن همراه را بررسی می کرده اند.

این اطلاعات نشان می دهد که حدود ۱۶.۷ درصد کاربران خانم بازی های تلفن همراه بعد از نصب بازی خریدهایی در داخل بازی انجام می دهند و این گزارش باعث دلگرمی برنامه نویسان می شود و به آنها پیشنهاد می کند که بر روی این بازار به خوبی تمرکز کنند. این گزارش همچنین نشان می دهد برای اینکه یک بازی برای کاربر خانم جذاب باشد حدودا ۰.۱۸ دلار هزینه ای بیشتری نسبت به کاربر آقا نیاز است. می توان گفت برای برنامه نویسان کاربران خانم جز ارزشمندترین بازیکنان محسوب می شوند.

این تحقیقات از تاریخ ژوئن ۲۰۱۷ (خرداد ۱۳۹۶) تا مه ۲۰۱۸ (اردیبهشت ۱۳۹۷) روی ۳۵۰ برنامه انجام شد.این آمار در مقایسه با همین تاریخ بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ نشان می دهد که هزینه کاربران خانم در بازی دو برابر شده است. این تحقیقات شاید باعث شود تا برنامه نویسان بازی هایی بیشتری مخصوص خانم ها طراحی کنند. بازی های پازل گونه جز بازی های محبوب خانم ها است.

این گزارش همچنین نشان می دهد ترغیب کاربران خانم سیستم عامل iOS برای خرید درون بازی نیازمند تلاش بیشتری نسبت به سیستم عامل اندروید است. از آنجایی که بازار اندروید رشد سریع تری در جهان داشته و حدودا ۱.۵ میلیون دستگاه جدید روزانه به این سیستم عامل اضافه می شوند پس برنامه نویسان و توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه روی هر دو سیستم عامل فعالیت می کنند.

در انتها این گزارش اشاره می کند که ترغیب کاربران منطقه آسیا به خرید درون برنامه به مراتب سخت تر و هزینه بر تر از جای های دیگر دنیا است. معنی این خبر این است که بازار روسیه ، اروپا ، خاورمیانه و آفریقا برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان بازی های تلفن همراه جذاب تر و بهتر از آسیا است.

این گرازش می تواند نقطه عطفی در این صنعت باشد و برنامه نویسان رویکرد جدیدتری نسبت به کاربران خود داشته باشند.قطعا در ماه های آینده شاهد بازی های جذاب و خیره کننده تری برای کاربران خانم تلفن همراه خواهیم بود و این موضوع کاملا اجتناب ناپذیر و احتمالی است.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها