ون الکتریکی خودران فولکس واگن سال 2022 به قطر می‌رسد

0
1576

گروه خودروساز فولکس واگن و قطر توافق کرده‌اند که تا سال 2022 یک سیستم حمل و نقل عمومی با اتوبوس‌ها و ون الکتریکی خودران را برای پایتخت خود دوحه توسعه دهند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از تک کرانچ، گروه فولکس واگن و قطر توافق کرده اند تا سال 2022 یک سیستم ترانزیت عمومی شامل اتوبوس‌ها و ون‌های الکتریکی خودمختار برای پایتخت دوحه توسعه دهند.

پروژه ون الکتریکی خودران فولکس واگن در دوحه

توافق نامه ای که شنبه توسط گروه VW و سازمان سرمایه گذاری قطر به امضا رسیده است ، این یک پروژه گسترده است که چهار برند تحت گروه فولکس واگن را در بر می گیرد ، از جمله وسایل نقلیه تجاری فولکس واگن ، اسکانیا ، سرویس به اشتراک گذاری MOIA و رانندگی شرکت تابعه هوشمند مستقل Audi  یا AID.

هدف توسعه کلی سیستم حمل و نقل شامل ون‌ها و اتوبوس‌های خودران، چارچوب قانونی این کار، ایجاد زیرساخت های شهری و نرم افزار به اشتراک گذاری مورد نیاز برای استقرار یک سرویس تجاری در آنجا است. وسایل نقلیه خودران در ترانزیت عمومی موجود ادغام خواهند شد.

حمل و نقل بدون آلودگی با قابلیت هوش مصنوعی

منصور آل محمود ، مدیر عامل QIA یا سازمان سرمایه گذاری قطر در بیانیه‌ای گفت: “برای پیشرفت در شهرها، ما به موج جدیدی از نوآوری نیاز داریم.” فن آوری‌های حمل و نقل بدون آلودگی با قابلیت هوش مصنوعی به پیشرفت تحرک شهری کمک می‌کند، ضمن اینکه از ازدحام و کاهش بهره وری انرژی کاسته می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها