ویژگی جدید بررسی اپ قبل از دانلود در iOS 14

0
426

iOS 14 اپل حاوی کدی است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها را قبل از دانلود؛ بررسی کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techcrunch ، بنا بر گزارشی از 9to5Mac، اپل از ویژگی‌ جدیدی برخوردار است که به کاربران iOS امکان برقراری ارتباط با یک برنامه شخص ثالث را می‌دهد، حتی اگر برنامه هنوز در دستگاه شما نصب نشده باشد. این گزارش مبتنی بر اطلاعات کشف شده در کد موجود در iOS 14 است.

این ویژگی به عنوان API به نام “Clips” ارجاع شده است؛ این یک تشابه اسمی است و آن را با برنامه ویرایش ویدیوی اپل اشتباه نگیرید. براساس آنالیز 9to5Mac، این API جدید با خواننده QR Code کار می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد کدی را که به یک برنامه مرتبط است را اسکن کند، سپس از کارت موجود در صفحه نمایش خود با آن برنامه ارتباط برقرار کند.

این ویژگی مانند ابزاری برای بازاریابی برای ناشران برنامه به نظر می‌رسد، زیرا راهی را برای کاربران فراهم می‌کند که برنامه‌های جدید را قبل از بارگیری آنها امتحان کنند.

علاوه بر ارائه تعاملی با یک برنامه قبل از دانلود، از این ویژگی در صورت انتخاب نسخه کامل، می‌توانید برای هدایت کاربران به فروشگاه App استفاده کنید. همچنین در صورتی که کاربران برنامه‌هایی را از قبل نصب کرده باشند، می‌توانند از این کارت برای باز کردن مستقیم برنامه استفاده کنند.

همان طور که مطلع هستید اندروید گوگل ویژگی مشابهی با نام “Slices” را ارائه کرده است که در سال 2018 راه اندازی شده است. این گزارش حاکی است که این ویژگی با OpenTable، Yelp، DoorDash، سونی و YouTube مورد آزمایش قرار گرفته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها