مایکروسافت ویژگی ریکاوری اینترنتی را به ویندوز 10 می آورد

0
145
مایکروسافت ویژگی ریکاوری اینترنتی را به ویندوز 10 می آورد

به لطف عصر اینترنت، نرم افزارها امروزه در فضای اینترنت وجود دارند، تا در صورتی که تصادفا آنها را پاک کردید، نیاز به پیدا کردن سی دی انها برای نصب دوباره ندارید. در عوض ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوباره آن را از وب سایت توسعه دهنده دانلود کنید. با این حال ، وقتی نوبت نصب مجدد ویندوز 10 است ، این جایی است که کمی مشکل بتوان تمام ان فایل های حجیم را دانلود کرد.

فضای ابری، جایگزین روش های فعلی

با این حال، خبر خوب اینکه سرانجام مایکروسافت ریکاوری اینترنتی به رایانه های ویندوز 10 را اضافه خواهد کرد. این بدان معنی است که در صورت نیاز به نصب ویندوز 10 جدید، می توانید آن را از فضای ابری بارگیری کنید. این روش در مقابل روش های فعلی است که شامل استفاده از یک هارد یا پارتیشن ، ابزارهای شخص ثالث ، کلید USB یا نصب از روی دیسک اصلی است.

برای مثال  Active File Recovery یک نرم افزار ساده ، ایمن و قدرتمند برای بازیابی اطلاعات پاک شده است که حتی در مواقعی که ویندوز شما قابلیت بوت شدن را ندارد نیز کارآیی دارد. این نرم افزار حرفه ای که برای ویندوز طراحی شده است می تواند تمامی فایل های شما که اشتباها حذف یا فرمت شده اند را، بازیابی کند.

این مجموعه همچنین شامل ابزار بازیابی پارتیشن می توانند از طریق یک سی دی قابل بوت اجرا شوند تا در رابطه با سیستم هایی که بالا نمی آیند نیز کاربرد داشته باشند. می توان گفت این نرم افزار تنها راه بازیابی اطلاعات شما در مواقعی است که سیستم شما بالا نیامده و شما نمی توانید به هارد دیسک سیستم خودتان دسترسی داشته باشد. اما اکنون با ویژگی ریکاوری اینترنتی در ویندوز 10 روش های بازیابی ابری نیز به سیستم شما اضافه می شود.

فضای ابری، جایگزین روش های فعلی

این ویژگی چه زمانی در دسترس همه قرار می گیرد؟

باید توجه داشته باشیم که مایکروسافت در واقع یک ویژگی بازگردانی مشابه را برای سری رایانه های Surface خود ارائه می دهد، اما اکنون به این نتیجه رسیده است که این ویژگی را در دستگاه های غیرسرفیس نیز گسترش دهد. با این حال، همانطور که مایکروسافت خاطرنشان می کند این ویژگی هنوز در دسترس همه نیست. این ویژگی جزو برنامه های داخلی برای ایجاد در ویندوز 10 بوده است اما هنوز فعال نشده است ، بنابراین شما نمی توانید آن را امتحان کنید حتی اگر در برنامه درونی مایکروسافت شرکت کرده باشید.

این ویژگی چه زمانی در دسترس همه قرار می گیرد؟

مایکروسافت از اپل عقب ماند؟

با این حال، نکته ای که وجود دارد این است که این ویژگی سال ها است که برای  کاربران اپل وجود دارد و آنها سالهاست که از آن برخوردار هستند ، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که مایکروسافت ویژگی ریکاوری اینترنتی به سیستم عامل ویندوز خود بیاورد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها